|
|
|
|---|---|
|
har någon byggt ljud i en e46 cab ...skulle behöva lite råd har orginal bussines cd med 6 högtalare det låter helt ok men det är alldeles för lite bas finns det lågnivå ingångar på cd spelaren så man kan sätta in en baslåda Jonas | |
|
Jag är i samma situation, har en '06 Cab med Business spelaren med. Måste man byta ut orig.stereon eller har den lågnivå? Sitter det förstärkare i bilen och isf var? Jag vill helst inte byta ut orig.stereon för det kommer bli skitfult men finns det då några bra sätt att få bra ljud med mera bas framförallt? Jag vill inte ha någon baslåda utan bara mera bas för det lämpar sig bäst för den typen av musik jag lyssnar på. Hilfe! :) |
|
|
Jag är i samma situation, har en '06 Cab med Business spelaren med. Måste man byta ut orig.stereon eller har den lågnivå? Sitter det förstärkare i bilen och isf var? Jag vill helst inte byta ut orig.stereon för det kommer bli skitfult men finns det då några bra sätt att få bra ljud med mera bas framförallt? Jag vill inte ha någon baslåda utan bara mera bas för det lämpar sig bäst för den typen av musik jag lyssnar på. Hilfe! :) |
|
| Dubbelpost :P Men är det ingen som har koll? Jag har sökt lite men inte blivit mkt klokare. | |
| Sista försöket i hopp om lite hjälp. | |
|
06? hmm.. har du tid och orkar du dra ut originalstereon o kika? på min E 46 02 är det en alpine-spelare original iaf med lågnivå på "buisness-modellen" vad jag tycker iaf så spelar alpinen otroligt bra för att vara bmw-original så tillsammans med ett steg och en låda så tror jag den uträttar ett mindre underverk. Jag är fet, Du är ful.. Men jag kan banta.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.