|
|
|
|---|---|
|
Skulle gärna vilja ha rattkrans med träinlägg, att byta hela kostar för mycket pengar men det finns ju vissa bilar som man enbart behöver byta kransen på. Någon som vet? Ny bild 18 Jan- Länk | |
Scheckheft |
Hej BMW original är det att byta hela rattkransen sas. Dyrt om du inte hittra begagnad. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Ok, misstänkte detta. Det är bara det att min börjar kännas så sliten, känns mycket frächare med trä. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Kolla den här....vilken dröm interiört. ---> Länk Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Länk här fanns det en trä/läder ratt där man bara tar ur mitt delen i den gamla och sätter i den nya (om det var det du menade). Træ / læderrat org. BMW. Eksklusivt læder / trærat (nussbaum) virkelig flot! Alle modeller årg. -03/99 Best. nr. 82-21-9-404-484 Pris kr. 3.399,- € 456,- Excl. moms Bemærkning: Montering ca. 1 time. Vad koster det hos BMW i sverige? |
|
|
Hej, tack. Så man byter enbart krans och skipper mixtra med airbag osv.? Tyvärr har jag annat sorts trä så den ratten funkar inte.=( Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Hmmm har inte bmw typ samma sak??? I min Taxibil så plockade man bara ur innanmätet och flyttade det till den nya. Kolla upp det och gärna priser, för jag e oxå lite sugen på att byta. //Thomas |
|
|
Finns så många olika träsorter i E38an, men har du d mörka träet (tror d e myrthen) så ska d inte vara några problem. Tror det är valnöt och björk som är lite svårare att få tag i. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
| Hmmm jag hafs skrev nog lite...vad jag menade var om BMW sverige inte hade bara rattkransar att köpa i alla träslag. Eller om dom bara hade hela rattar att köpa, det var så jag menade. | |
|
Jag mailade BMW och GULP vad det kostade. Hej Thomas Det går bra att bara köpa rattkransen i trä, den kostar 6400:- finns endast i valnöt lev tid.ca 2 veckor. Med vänliga hälsningar Bilcentralen i Stockholm AB Tel:08-603 37 12 Fax:08-603 37 23 |
|
|
Dhjinn: Trevligt, Du har d mörka träet el?..vet ej vad jag fick myrthen ifrån, har nog kollat förmycket på andra bilar..=) Själv har jag standard träet som är lite ljusare så jag får väl nöja mig med min läderratt. =( Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.