|
|
|
|---|---|
| på 520-98 står en 520 i örebro som gått 19900 dom begär 99000 blev lite intresserad,men vad ska jag kolla efter för fel. | |
|
sök på "E39 "och du har läsning det närmsta dygnet..... Om "din bil": Dyrt för en bil som gått 20 000 (och är "osäljbar" i nästa led )och dessutom bara en 150 hk 520 så tipset är glöm den och leta 523/528 med 15 000 mil istället som bör hamna lika prismässigt (prisskillnaden är marginell 96-97-98, även om säljarna tror annat) samt att det vimlar av E39 sedaner till löjligt låga priser (speciellt -96 och 97) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
glöm vad Gasar-Magnus säger, en lång milare på E39:orna kan gå hur långt som helst utan större problem, men han har rätt i att 520 inte är så poppis, försök hitta en 523 iallafall, det skiljer inte så mycket i försäkring. Lycka till.. |
|
|
MAXEY: G-M sa väl inte att det bara är problem med en 20000 milare, utan hävdade bara att priset är för högt för mil och modell, samt att det är svårt att sälja i 2:a hand. Själv tycker jag bilen kan vara värd 80' om den är i fint skick och har normal utrustning (typ Klima, Multiratt). --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Exakt!!! Utmärkt åk bil att köra 10 000 mil i, MEN tämligen svårsåld om 1 år när mätaren står på 23 000 , folk i gemen är livrädd för allt över 20000 mil ( undantaget MB och Volvo) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Jävlar vad ilsken han blev när jag bjöd honom 82000,bilen är fin ganska mycket utrustning..men det är för dyrt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.