|
|
|
|---|---|
| Någon som vet vart man får tag i ett sånt??? Bmw vägrar ju att släppa nåt, säger bara att dom inte har... Bråttom... Tacksam, Mvh Kimmo. | |
|
Du har mail. Mvh/ Niklas p |
|
|
Finns det ngt elshema hos ngn. Tar gärna emot ett sådant eller ett tips var det kan hämtas TopazBlå Gbg |
|
|
Är det någon speciell del du är ute efter? Jag har hela service manualen till Z3 96-02 inkl elschemor. MK |
|
|
Den service manualen skulle jag gärna vilja ha om den inte är tryckt såklart. Mvh Henrik |
|
|
Hej MKZ3 Jag söker elschema till panel med hast o varvräknare. Vill veta vilka kablar som går till kontrollampor i nederkant, airbaglampan. Tack på förhand TopazBlå Gbg |
|
|
Hej På årsm -00 går det 3 kablar till airbaglampan: blå/violett/gul. MK |
|
|
Hej MKZ3 Vet du vilken av de tre som släcker lampan, MVH TopazBlå Gbg |
|
|
Jag kan inte se det på schemat. Alla 3 kablarna verkar gå till "System Control Module A12" Någon av dessa 3 kablar går även till bältes switchen(lampa) på förarsidan. MK |
|
| Hej MKZ3 hade du el schema till Z:an skulle behöva komma åt ett sådand har lite problem med ABS:en. Vart får jag tag i ett schema? Antar att det inte e lönt att prata med BMW om det. | |
|
Jag har Bentleys verkstadshandbok till Z3. Den är på 900 sidor varav ca 170 sidor elschema. Lite jobbigt att kopiera............... Har du något specifikt problem kan jag ju ta en titt? Prova annars att prata med BMW, fråga om råd kostar oftast inget. Mats. |
|
|
Hej, Jag skulle behöva komma över elschema till z3 M coupe (förmodligen årsmodell 99) samt z3 roadster 01:a. Någon som vet vart jag kan få tag i det? Behöver rätt detaljerad info om vilka kablar som går till stolarna och vad som är kopplat till vad där. Mvh/Rolle |
|
|
Denna länken e ganska bra. Länk Riwa |
|
|
Tack Riwa, Hoppas den är detaljerad nog för att se skillnaden på prefacelift , facelift och M-modellerna. Mvh/Rolle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.