|
|
|
|---|---|
|
Jag har en cargard 850s i min m5 e34... men undrar om bilen hade en original larm från fabriken??? i alla fall när stänger bilen med nyckel och håller vid ungefär 45 grader alla rutor och tackluckan stäng... HAr sett någon diod i panelen i mitten vid luftuttag men den blinkar inte!!! och när jag försöker starta bilen 3 gånger när code är aktivera i färdator bilen tjutar ... M.V.H Mauricio | |
|
Kolla med BTX ifall du hade det. Gällande code som finns på färddatorn så ska det tjuta om man slår in fel kod. det tjuter som ett larm då. MVH -=Brings Me Women=- |
|
|
verkar som att det suttit ett original bmw larm i den, som är urkopplat nu, och fått ta plats av carguard Mvh Björn |
|
|
Men jag undrar hur man aktiverar original larm??? Jag har i alla fall inga original bmw fjärkontrol utan bara 2 nyckar till bilen... M.V.H mauricio |
|
| Du vrider förbi läget där låsning sker(tills det tar stopp), då aktiveras larmet samt deadlockfunktionen som gör att det inte går att låsa upp dörrarna med låsknapparna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.