|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Tigerr |
grattis. xc90 är en jättefin bil.! kan du berätta lite om val av utrustning och så.? min bror har tittat massa på en 2.5t här i malmö. leveranstiden svider lite. han fick också 7-8 månader i väntetid.. som tur är kunde han trösta sig med att i finland, där han bor, så är leveranstiden ungefär 16 månader.! =O slutligen.. väntar man på något gott, så väntar man aldrig för länge. |
|
Tigerr: Tack, känner mig själv väldigt nöjd... Bilarna som är 2,5T utrustades med automat, läder, träratt, tonade rutor, prog servo samt ett paket som kallas business ++, som innehåller det mesta. Har inte riktigt bestämt färg än men det lär man väl få tid till.. Hörde förresten att -05:orna får fler färgalternativ men det visste han kanske redan, bror din. Funderar på att skaffa en beg Z4, gillar modellen skarpt. Är 2,5:an motsvarande motoralternativ till gamla 2,8:an? Har haft både M och 2,8 tidigare och tyckte att 2,8:an har en riktigt trevlig spis, åkte faktiskt skönare i den än M-modellen. Är det någon som kan prisbilden på Z4:an 2,5 och 3,0? |
|
Tigerr |
jag vet inte riktigt vad min bror ska ha.. men det är en svart, tonade rutor, automat.. 2.5t.. jag tycker att svart, mörkblå och mörkröd (osäker på vad volvo kallar dem.?) är snyggast på en så stor bil.. den blir lite lömsk nästan. svårt att hitta ord.. tuff. helt vit skulle ligga rätt i tiden.. håll dig borta från silver/grå.. det kommer vi nog ha väldigt många i sverige ändå - svenssonfärgen.. säljaren vi pratade med rekomenderade 'sjusätesvarianten'.. skulle bli lättare (antagligen) att sälja.. borde vara att 2.5 är att jämföra med 2.0 (eller vad z3 nu hette) och 3.0 ska vara att jämföra med 2.8.. läs olika tester och se vilken motor olika testare föredrar.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.