|
|
|
|---|---|
|
jag äger en bmw m5 från -91 som kommer från tyskland är de någon som vet hur man kan koppla om till halvljus eller köpa till nån sats eller lämna in den.Vad kostar de att lämna in bilen tack. mak | |
|
Du får nog förklara lite mer vad det är du vill veta. vad menar du med att koppla om till halvljus??? *BAWORAK* |
|
|
Så här gör man: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
jag har provat att söka.. är de säkert att de inte händer nåt konstigt? tack mak |
|
|
jag har gjort så som länken gasarmagnus la in. och det funkar fin fint. har haft det så i 1,5år nu eller ngt. gjort så på en väns bil också det funkar bra också |
|
|
okej tack..ska göra de i mon mak |
|
|
För den som inte litar på sin egen förmåga som bilelektriker finns kit ( såväl som tips) här: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Tipset fråntouringklubben funkar galant. Jag försökte först på mig varianten som finns under mektipsen här på autopower, med modofiering av strömställaren samt en diod med i kopplingen men det sket sig rejält vill jag lova. Det gick runt 5A genom dioden, som blev för varm hela tiden. Även när jag hade 2 st parallellkopplade 5A dioder blev det för varmt - dvs dioderna kortslöt sig och säkringen gick. Nu kanske det bara var min bil som var knäpp, jag har inte hört om någon annan som haft samma besvär. Men jag skulle inte rekommendera någon att försöka sig på samma ingrepp, men det kanske du inte har funderat på... Men touringklubbens tips har funkat kanon sen jag lade ner diodhistorien! ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
då kan man fråga sig VARFÖR har man relä,varför säljer mixson med relä!! man gör ju givet på egen hand..... mak |
|
|
För att Mixon varianten tänder ljusen när generatorn laddar, den "simpla" bara man har tändningen till .. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.