|
|
|
|---|---|
|
HEj jag undrar om detär något mer än vevhusventilationen som ska "tas" bort när man turbokonverterat? det sitter ju 2 eller 3 slanger till till spjälhusett tror jag det hetter? slanske till bromsservon är det ju backventil på. men dom andra? göra nått åt dom? Problemet med problemet är inte problemet det är lösningen på problemet som är problemet hum? | |
| hej! axel jag har inte tagit bort något annat på min vad jag kan minnas. har du fått i gång den nu? hjälpte det att byta stift? | |
|
nopp det var tenspolen som packat ihop. skumt åkte te skroten och köppte en från sabben. då startade han direkt. jo då vart utte och provkört litte. är ju riktitgt kul :) men min W-gate är med skum. han fick inget laddtryck i början när slangen från vackumtet satt till klockan. så jag provade att spänna upp en sjäder som höll emot då laddade den ungefär 0,1 0,2 men det är redan skilnad tycker jag :) Har vart och köppt mer rör så ja ska bygga klart avgassystemt någon gång i veckan. sen hopas man på att den här jävla snö försvinner snart. hur går det med din 325a? Problemet med problemet är inte problemet det är lösningen på problemet som är problemet hum? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.