|
|
|
|---|---|
|
Hej alla kunniga människor!! Undrar om huven är samma på alla E36:or oavsett karossutförande?? Har precis lämnat iväg en E36 på lack och lackeraren säger att huven är upprostad i framkant. Har en fräsch huv på jobbet, men den sitter på en sedan. Går den att använda till en coupé som detta avser? Tacksam för svar! /Kidde BMW - the ultimate drug... | |
|
det är olika huvar mellan cabrio/coupe och sedan/touring/cpt "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Tack för det snabba svaret!! Då har man lärt sig nåt nytt idag också:- ) Får leta upp en huv på måndag. /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
thread bump! Vad är skillnade på huvarna? tacksam för ett snabbt svar så jag får ihop min innan helgen! |
|
| vet inte om längd och bredd är annorlunda men coupe/cab modellerna har "hjälar" i motorhuven vid vindrutan. | |
| är du helt 100% på det? isf har jag kört med sedanhuvar på min utan att veta om det :P | |
| har kollat runt lite på internet och om man ska tro på det som skrivs så är coupe/cab huven längre, tydligen ska inte en enda kaross del vara samma på coupen och sedan modellen, då bmw ritade om hela karossen till coupen för att få bättre proportioner | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.