|
|
|
|---|---|
|
nu är jag i akut behov av bil, ställde av min för gott igår så innan månda måste jag ha ny. har letat ett bra tag men inte riktigt hittat det jag söker. men funderar att kolla på denna på söndag om jag inte e allt för bakis. men 95000 för en utan skinn e la lite mycke? har ju iochförsig stora kliman å färddatorn.. kolla länken... Länk | |
|
Det är en jäkligt fin bil önskar att jag kunde åka och kolla på den faktiskt. Har sett andra som vill ha 130-140 för ungefär samma bil och det blir man ju så trött på. Hittade en fin fullutrustad 328 -98 e-46 för 13X000 som hade gått runt 8000 har jag för mig. lite mer än jag hade tänkt lägga på en bil men hade jag gjort det så ... Nej men som sagt det är svårt att värdera en bil genom en bild i en annons men den verkar ju lovande minst sagt. Kanske skulle ringa å fråga som han kunde köra upp till mig så jag kunde kolla på bilen :) .. vad tror du han säger då hehe |
|
| As snygg... | |
|
den såg ju väldigt fin ut på bilden och var ju bra utrustad "förutom skinn" men skinn är då inte det man behöver mest av allt, huvudsaken att den är bra grundutrustad eller vad man ska säga... men det är min HÖGST personliga åsikt.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.