|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag är den lyckliga ägare till en 320iA men har samtidigt oxo det hemska och väldigt fula växel'handtag'...kan detta bytas ut utan allt för mycket problem? Kunne föreställa mig att montere en typ alu kugla med inbyggd låsknap eller bara en svart rund i skinn...finns detta? Alla tips hjälpar...var kan dessa köpas och va koster dom? Mvh. Micke | |
|
Rätta mig gärna om jag har fel nu, men säljer inte BMW själva alternativa växelspaks knoppar, eller är det endast för manuella lådan ?! |
|
|
Jag har kollat lite hos BMW men tycker bara att dom har till nyare modeller...som E36 och upp, men kanske jag har set fel? Där måste desutom finns andre tillverkare av dessa växelkuglar...har set reklam för nåt företag i 'TotalBMW' magasinet som säljar dessa. Om bara dom fanns att köpa i Sverige oxo... |
|
D-diddy |
kolla min bil i galleriet så ser du min.. Länk rak spak med knapp, finns i krom och trä tror jag.. David "The unattainable is invariably attractive" |
|
D-diddy>> Exakt en sådan jag är ute efter...men var har du köpt den någonstans? /Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.