|
|
|
|---|---|
|
Tja!!! Mina fäljar är kantstötta och jag vill få dem vigjorda... Undrar om någon känner till ett företag som fixar fäljar??? Tack på förhand No turboshit, just real power! | |
|
Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Har sökt hitta som närmst i Sthlm. =( No turboshit, just real power! |
|
|
Gibbe: ligger söder om stan: Länk |
|
|
För långt till söder från mitt hem i söder. Tänkte innom Skåne. No turboshit, just real power! |
|
| Som Gasar-Magnus skrev... Fälgfixarna! Dom ligger i Helsingborg. | |
fjamsetramsa |
var bor du?? |
|
Det är 8 veckors väntetid på Fälgfixarna =( Bilen ska rulla ut om 4 veckor. Jag bor i Lund No turboshit, just real power! |
|
|
www.intera-sverige.com eller se Sök på fälgfixarna här så hittar du några missnöjda |
|
|
Gibbe: De finns ett Däcksföretag i staffanstorp i industriområdet. De har en kontakt som gör vi fälgar med 2-3 veckors väntetid. Kan vara värt o kolla upp kanske? BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Och några, som jag, väldigt nöjda med deras jobb dom gjorde åt min vintern 00-01 Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
OKej, ska kolla där. E de Däckalasse eller Hjulhuset? Tusen tack för hjälpen... var lite rätt att jag inte skulle kunna ta ut bilen 1 april =) No turboshit, just real power! |
|
|
Ja har för mig att de var Däckalasse. GasarMagnus: Jag håller med om att Fälgfixarna håller toppklass samt dessutom har väldigt bra priser. Men att behöva vänta 2 månader tycker jag är för lång tid. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Ett tips som gäller allt säsongsbundet ( Bilar,Båtar,Skidor, Däck & Fälg etc etc) : lämna in när gamla säsongen är slut, INTE innan säsongen just börjar... ger dig ofta bättre priser och kortare väntan.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Mex-Mec i Eskilstuna... Visseligen inte skåne....men i södermanland.. Bengan |
|
|
Tack för den hjälpen jag fått. Nästa gång ska jag fixa sådana saker under vintern när bilen bara står stilla =) Har lämnat in fälgarna till Fälgfixarna i Helsingborg, hoppas jag får dem snart, sommaren har kommit till Skåne iaf =))) No turboshit, just real power! |
|
|
Varför inte Däckalasse? BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.