|
|
|
|---|---|
|
Mange bmw 7 serien leveres med dobbellrutor på sidevinduene er de der for å dempe støy ? holder på å kjøpe meg en 750 valget står mellom 2 stk samme km den ene med dobbellrutor og solgardiner uten soltak den andre med enkle rutor tlf og soltak valgets kvaler hva er viktigst i en bmw 750 95 mod takk for svar....rolff | |
|
Hej Rolff. Vad som är viktigt avgör man nog olika från person till person.. ta en funderare på vad du helst vill se på din tilltänkt bil, och sök sedan där efter. Det jag tycker är viktigt, kanske du ikke er intressert av :) Det viktigaste är att bilen är i bra skick. Mvh Skalman |
|
alain |
Det som säger skalmam är rätt, utrusning är någonting personligt Om du väljer en ial har du där litet mer utrusning men det kan krångla till som det kan fundgera. jag skulle i din plats välja den pratiska efter behov. Lycka till med din ny bil! Mvh: alain |
|
Hej Rolff, Det är alltid lätt att "bli vän" med extra utrustning. Dubbelglas i sido och bakruta är främst till för att reducera buller, men har även en viss förmåga att dämpa värme och kyla. En fördel med dubbelglas i bakrutan är att el och antenntrådarna är inbakade mellan glasen vilket skyddar dem från fysiska skador. Vissa påstår att en inbrottstjuv får jobba hårt för att slå sönder en dubbelglasruta, men om det är sant vet jag inte. Ska man vara riktigt ärlig så upplever man inte skillnaden mellan enkel och dubbelglas som jättestor. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.