|
|
|
|---|---|
|
Tänker byta fönsterhissanordningen på höger bak. Jag vet hur jag demonterar dörrsida mm då jag gjort det en gång tidigare. Frågan är hur tar man bort/skruvar dit övre skruven på hissanordningen på smidigaste sätt. Det är ju väldigt trångt där uppe bakom plåten. made | |
|
läs din första tråd, och skapa inte nya trådar om samma ämne. lycka till :) ######## # PAJALA # ######## |
|
|
Tack PAJALA! Den länken är bra! Hägde upp mig på stavfel i rubrik i första tråden. Första tråden är borttagen nu. Ny användare av forumet. Se det som inskolning. Ha det gott! made |
|
|
här har du länken igen, någon moderator var snabb och raderade din förra tråd. Länk ######## # PAJALA # ######## |
|
|
okej .. välkommen till forumet då :) ######## # PAJALA # ######## |
|
|
Bytet av hissanordningen gick mycket bra. Demontage och montage av över skruven gick smidigare än förväntat. Före jag stack in hissanordningen i dörren trädde jag i övre skruven och säkrade den med tejp. Efter inlirkande av hissanordningen var det bara att ta bort tejpbiten och styra in skruven i hålet och dra fast den. Det är en klar fördel med långa armar. made |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.