|
|
|
|---|---|
|
tänker på rena racingdelar alltså, tex STCC bilar, DTM, ALMS. BMW Uppsala gick bet på att hitta svaret på denna fråga.... | |
|
Prova med Peggen Andersson i Falkenberg?! Vet att hade iallafall en hel del saker i lager. Kan tyvärr inte hjälpa dig med telefonnummer. M V H Stephan |
|
|
Begagnat finns här en hel del.Allt från DTM-bilar till formel1 motorer. Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| 540is: Skicka ett mail till mig, jag har en kontakt till dig. | |
|
@ _Johan_. Jag är oxå intresserad om där blir något över. Dela gärna med dig på min mail. m3h35-24@telia.com Mvh Christer |
|
Esa |
Om du har artikel numret kan du beställa från BMW. Problemet är bara att få tag på dom. |
|
Säger som ESA. Alllt finns att köpa hos BMW direkt över disk. Du måste kanske redovisa lite vad du ska ha delarna till och om du har pengar för att lösa ut dom. Det vill säga, du bör nog ha en ett racing team. Kontakat bara din lokale BMW återförsäljare, han har direkt kontakt med BMW Motorsport abt. ZL-F 807 88 Munchen iof sig bara om han är intressead av det. Det är fyra personer på BMW motorsport som sköter försäljningen av delarna. I deras katalog så står det att dom inte tar ansvar för att delarna är godkända i dom olika klasserna som finns runt om på jorden. Utan att each costomer is responsible himself for the correctness of his car. All shown parts are meant for competion use and not for every day use. Kan informera er om att den senaste styrboxen till ETCC kostar en bra bit över 100 kkr inga billiga grejer där inte. Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.