|
|
|
|---|---|
|
Ska slänga på nya dämpare på min bil. Ska jag välja: Mekonomen "sensa trac" (hälften olja hälften gas) eller Motornord Sachs "super gas" Ska byta runt om.. Vilka av dessa skulle ni rekomendera? MVH jimmy | |
|
Jag rekommenderar Sachs då de monteras orginal. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
| Monroe sensatrac SUGER!! Köp bilstein om du ändå köper nytt, dom kostar nog inte mycket mer än sachs. | |
| Jag tycker inte det är något fel på SensaTrac, men motornord är väl billigare än mekonomen, och eftersom Sachs är original är väl valet lätt. | |
bmwracing |
Sachs är bra=) Sensatrac funkar inte bra om man sänker bilen eftersom komfortzonen hamnar "fel" |
|
Sachs är OK, men Bilstein är strået vassare! Skiljer det inte prismässigt allt för mycket upp till Bilstein, skulle jag satsa på dem i stället. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
matwip |
De flesta Mekonomenbutiker kan beställa Sachs, alla i 08-området. mvh. |
|
Det lutar nog åt Bilstein eller Sachs... Jag kommer inte att sänka bilen utan köra med orginal fjädrar. Finns för många farthinder här i O-hamn + att jag ska slänga på en läpp senare.... Tror nog att det är värt att slänga på ett par hundra till och köpa bilstein istället.. Verkar vara bra dämpare enligt många här på forumet.. MVH Jimmy |
|
|
Köp Bilstein. Monterade sådana på min touring -95. De är fortfarande i kanon skick. Mvh. Danne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.