AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.000

Hämta kameran och spring ut till E4 nu!

Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Just nu passerar tydligen en karavan BMW testbilar Gnarp, mitt mellan Hudiksvall och Sundsvall (kl 15.07). Det ska tydligen vara nya modeller som ska upp till kallare strök och testas.

Spring! :-)

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Dom har nog hunnit bort nu va??? :-)

Två bilar är fler än en..
Har nog aldrig sett en BMW-testbil :-(

Men här nere i Skåne har man de senaste dagarna sett en mängd andra roliga bilar.

6 st Mercedes CLS, maskerade... troligen från norrlandstester, übertyska förare.

2 st Mercedes SLK (nästa generation) också maskerade.

1 st Rolls Royce Phantom, hade tyska plåtar och stod på en trailer nere i Trelleborgs hamn igår natt, råkade ha vägarna förbi och såg en trailer "undangömd" från de andra lastbilarna, lastad med 2 st E65, några E46or och den här bjässen. Mäktig, E65an såg ju ut som en småbil i jämförelse!

Phantom, Range Rover 4.4 och McLaren F1... vilka utvecklingsmeriter BMW har!

MVH,
E38B12
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Ingen här som såg dom? Ash.. Det var en vän till mig som blev omkörd av en hel karavan av BMW. Bland annat 6 serien cabrio och flera andra som han inte kände igen. Nu är inte han BMW frälst, men det låter verkligen som en "tysk karavan". Har själv blivit omkörd av en 7-8 nya Mercedes i Bollnäs engång. Dom kör på som galningar som regel, så man hinnar aldrig fumla fram kameran..

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
fan att man missade derå....

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Jag själv har endast stött på karavaner som har hållt exakt laglig hastighet och kört lugnt och korrekt.

Schnelle fart, Härliche fart.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.