|
|
|
|---|---|
| Har en del repor, några ganska djupa, som ser tråkiga ut. Dessutom är det snart dags för bilen att säljas så det hade inte skadat med en liten uppfräschning. Har inte tillgång till garage så det blir till att lämna in bilen nånstans. Tänkte fråga om nån har erfarenhet från någon av de mindre rekondfirmorna i Malmö, finns ju snart en i varenda kvarter. Vill inte lägga för mycket pengar då det ändå är en gammal bil och förväntar mig inte nyskick på lacken. Tacksam för synpunkter! | |
|
de kostar 1500 kr för en maskinpolering hos ditec på Krusegatan. Dom är erkänt väldigt duktiga. Tycker du det är för mycket pengar så får du chansa med någon liten firma i kvarteret. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Ditec Krusegatan Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
DITEC i Lund (gastelyckan) är ej att reka. Hade min bil inne förra året för polering och vaxning. Fick tillbaka den och såg att det fanns fortfarande vissa tvättrosor kvar (föregående ägare). De sade att det blir inte bättre än så vid en vanlig polering. Polerade själv i år med maskin och sonax proffs serie och bilen är som ny. Inte en ända ros så jag undrar hur DITEC jobbar? Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
Fånigt av dom, då de använder samma produkter för att göra bilen"repfri" innan de lägger på förseglingen så ska de inte vara någon som helst skillnad. Givetvis ökar glansen och hållbarheten med Ditec produkterna men som sagt underarbetet är identiskt. Vad fick du ge för maskinpoleringen? Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.