|
|
|
|---|---|
|
kika in denna... sugen blir man! Länk | |
|
Inte "ryckte det i baugetten" här inte... :) /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Här rycker det nog lite.. :) Men för det priset så ska den va i ruskigt bra skick. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Sollucka på en racingbil??? Är det en fin original CSL, tycker jag att det är riktigt billigt! Men man får nog kolla upp den noga! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
frän! //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Köp den! (så kan du berätta för oss andra hur vulgärt kul man kan ha med den...) /Jonas |
|
| Ge mig de pengar jag saknar, så nog fan kan jag köpa den då! | |
|
Detta är min våta dröm, går dom här kjolarna att få tag i skulle vilja bygga en egentrimmad kopia, och ha som sommarnöje.se länk Länk |
|
|
ett visst ha begär känner man ju...men hur många bilar har man inte redan på vill ha listan... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Brutal! Undrar dock om det är en äkta CSL från början... | |
| kolla in på mobile.de..! där finns tvillingbrossan för 8800 euro fast då är det 179hk som gäller.. | |
| Lite mycke "tåg-look-a-like" kanske... men säkert en kul kärra... ;-) | |
|
ser brutal ut ! MVH Johan K |
|
|
den finns på mobile.de för 8800 EUR samma bil alltså |
|
| opps det stod visst redan sorry | |
DONNIE.B |
Hur kan ni tycka att fågelskrämman till bil är läcker osv, snacka om att ha smaken i baken. FULARE bil får man leta länge????? |
|
Donnie.B, Smaken är som baken, den är delad. Det där är ju din högst personliga åsikt. Tycker att bilen är vacker, särskillt orginal CSL Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
jo absolut en av 70 talet coolare räsrar kolla in denna sidan ännu en skönhet Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.