AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.013

Behöver jag byta spridare?

Hej jag håller på att trimma min 325 E30 1988
med portad topp, 280graders cam från ENEM, extraktorgrenrör öppet KN filter, grövre avgas, trimchipp från Turbocenter. justerbar bensintrycksregulator, ingen katt.
Jag vill inte byta insprutningssystem eller bygga turbo.
Jag undrar om det vore en bra ide att byta spridare eller om de som jag har räcker för denna trimnivå som jag har tänkt.
om ja då undrar jag vilka som passar.
Är det någon som vet villken justerbar bensintrycksregulator som skulle passa bäst?
tack på förhand.

tr
3
trim
fusk m3-87
535 tic-92
på etapp.se fins de justerbara regulatorer som passar direkt bara o skifta du kan även ta spridare från 535 dom lär bli perfekt

Visa användare
99
BushMen
325iM -90
Paulo: Jag har precis det du behöver! 100 kr/st för 535-spridare som jag hade i min -90. Nu har jag ingen nytta för de för att det sitter m3-ans spridare. Frakten får du stå för om du är intresserad!

Ingen burnout ingen mys, mycket burnout mycket mys!
Bushmen:
Jag undrar om du märkte skilnad med kammen du la in i din 325a och om det fungerade bättre med de spridare från 535an?
du sa att du hade bytt nu mot M3ans spridare, kör du turbo eller varför bytte du till M3ans?
Jo jag kan vara intreserad av dina spridare om du vet säkert att de kommer fungera!
Hur blir soppaförbrukningen?
Villket bränsletryck ska jag ha?
hör av dig här eller ring på 08-4048658 eller maila på paulo.k.costa@ericsson.com

Trim: tack för tippset.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.