|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Anders: M V72 är denna fälgen: Länk Så den är de inte. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
| Ja, men "V72" (alltså utan M) fick jag för mig att den hette. Eller så heter den bara Radialeker eller Radialstyling som denna Länk fast den har bred kant. | |
| Men jag är ju helsåld på modell 66... Finns det ingen kopia som även passar E 36? Någon som liknar den lite iallafall? I värsta fall måste jag vinna på hästar i helgen och specialbeställa fälgar med rätta mått... | |
|
Länk säljer dessa Länk som är ganska lika, kanske det kan vara av intresse? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik: De där är ju en replika av m5 fälgen i sliver utförande. De borde finnas replikor av modell 66 med, ja får leta i stora länkarkivet hemma. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
wendtan: jag har haft M V-Eker 72 i snart ett år nu..tycker dom ser grymt bra ut på E36 =) Länk /Martin |
|
|
Martin: Där ser man :) Ja dom gör sig bra på e36 med! Jag tycker personligen att dom gör sig bäst på e46 coupe. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Tackar för tipset Erik W, dom e najs men ändå inte lika tuffa som modell 66... Det ska vara fem (tio) ekrar ju! Känner mig aningen kräsen men ska man investera så ska de vara i något man gillar! Att hotta en volvo är som att sminka en gris... |
|
|
Hejsan alla fälg kunniga, har en liten fråga. Är det någon som vet ifall man kan köpa style 37 fälgar till E46:an? Vet att dom finns till 5-serien kan man lägga ett par sådana på en 330ci? Så här ser dom ut iaf: ( länk ) Länk // Sebbe |
|
|
martin_gbg: Jag har sett din bil vid ett flertal tillfällen, måste säga att MV72 gör sig riktigt grymt bra på den. Har själv bytt mina M3 Cab fälgar mot M3 3.2 fälgarna detta året men 18" hade inte suttit fel. Har du sänkt något? MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.