|
|
|
|---|---|
|
Vad kan tänkas betala för denna bil ? Vet ännu ej om den är svensksåld, typ av inredning (sportstolar etc.), vilken typ av alufälg det är. BMW e46 318i -99 miltal ca 11000. Insp2 gjord. Svart. Mörk inredning. Sommar och Vinterdäck på alufälg. Orginalstereo med cd. fjärrkontroll i ratten (3-ekrad) Sportchassie Vore väldigt tacksam för värdering. MVH Soder | |
|
Vad kan man tänkas betala för denna bil? (ska det vara) |
|
|
Hej Jag tycker ett pris på runt 120 kkr skulle vara lämpligt för denna. Vad tror de övriga i panelen? mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Sålde en -00 som gått strax under 12 000 mil för 127 000. Då var massor av slitdelar bytta och insp II utförd. Så jag tror att 120 000 kan vara rimligt. | |
|
Jag äger nåt liknande, minus sportchassi. Hade tänkt mig mellan 115-120 för den om den ska säljas. 120 med lite prutmån, typ. |
|
|
Ett typiskt annonspris brukar vara 110-120 för en dylik. Sen får man nog räkna med att det kan prutas lite också. Slutpris 105-115 skulle jag gissa. |
|
|
Oj då får man bara runt 120 för kärran. Köpte den för ca 240 och den har gått 4000 mil. (240 - 120) / 4 = 30 kr/mil bara i värdeminskning. |
|
|
En svensksåld med endast en ägare och 4000 mil står nog lite högre än 120 skulle jag tippa (om den är anständigt utrustad). Att en bil tappar 30:-/mil de första året är inget konstigt. Köpte ny mc för ett par år sedan, sjönk 30.000:- på 400mil och två år. Totalkostnaden låg på ca 100:- mil, men kul hade man! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.