|
|
|
|---|---|
|
Hur breda däck kan man köra ibak på en e36a Fälgarna är 19*8,5. Går det att köra med 245/35 med 20mm sänkning?? Eller kommer det att ta i? Mvh Hebbe | |
|
Jag har 245/35 på 9.5 fälgar visseligen 18. Jag har valsat skärmarna bak annars gick det inte. Sen beror det naturligtvis på et Länk Länk |
|
|
tja hebbe vad är de för et? Min bil sitter de 235 40 18" bak å är sänkt, et 35 jag fick trycka in innerskärmen, nu ligger den slickad efter kanten! snyggt men vill gärna ha 245 med!! ev jag valsar ut skärmen! Min bil Länk |
|
|
Det beror mycket på däckmerket. Vissa Dunlop, Falken, Toyo mm. är rundare i formen, det sparar du plats på. ET är nog den viktigaste faktoren, specielt på 9,5 breda fälgar. imix: Blir inte 245 mycket "stretched out" på fälgen? Inte så snygt i mångas ögon. Har du non bild? |
|
|
kolla min länk Länk Länk |
|
|
imix: har sagt det förr och säger det igen... sjukt snygg/fräsch bil du har!!! Diesel-räsern |
|
|
Tack så hemskast mycket!! Har idag monterar xenon i dom nya klarglas-dimljusen,blev sketbra! Har oxå beställt koni-kit med ställbart fram, för att få ner den lite fram. Tack än en gång! Länk Länk |
|
|
Är et35 på fälgarna. Imix: vart köper du exenonkit? Mvh Hebbe |
|
|
1 set från xenonvalot.com o 1 set från biltema. Länk Länk |
|
|
Ok.. Vilka är bäst tycker du? och vad är priserna på respektive?? Mvh Hebbe |
|
|
550eu för dom från finland. Har kört med dom i somras, funkade perfekt. Biltemas gav jag 3395:- för dom, är monterade, men inte testade i trafik pga garage-vila för M3:an Länk Länk |
|
|
hur ser man vilken et man har på fälgen.. står det på dem kanske?? ps: Imix.. mycket mumsiga bilar.. e30n o m3an.. vill haaa ........ HAHA ;p ..... |
|
|
xelerator, kolla om det står IS eller ET följt av en siffra.... |
|
|
xelerator: tack ska du ha, antar att du menar min 325 IM. Jag har även en 325 IX touring med M-paket. Den kör jag på sommar o vinter, dom andra endast sommar. Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.