|
|
|
|---|---|
|
Hej, Tänkte bara höra om någon vet exakt vad för verktyg som krävs för att ta bort en Business bandare ur min E36-96? Sitter som 2 små lock på (en på varje sida av stereon) som man enkelt öppnar. Sen är det ett litet hål under varje lock som ser lite special ut. hade ingen ficklampa men det såg inte ut som om det är en vanlig mejsel man skall skruva med där inne? tacksam för tips! Mvh John | |
| Det sitter 2små insektsskruvar bakom dom två små luckorna, skruva ut dom, sen skare bara vara o dra ut stereon försiktigt. på en polares vart vi dock tvugna att slita bort hela fronten på stereon, för att kunna få ut skruvarna helt. var bara försiktig om du drar bort hela fronten, så inte kabeln till den skadas. | |
|
Är du säker på att det är vanlig insex? Det lilla jag kunde se när jag tittade in så med ut som nån specialare? //john |
|
| Det stämmer att det är vanlig insex... | |
| aa, plockade bort en busniess bandare ur en e36 för ett par dagar sedan. i den satt det iaf insex skruvar. | |
| Det stämde fint, nu är den borta och i sitter en Blaupunkt CD.. tycker bandaren var snyggare men CD:n lät ju klart bättre :) | |
|
Inga problem med att få plats med en annan stereo? Jag har hört att det ska vara trångt? Har oxå planer på att slänga i någon CD-spelare men har tvekat lite på grund av det... Hur passade kopplingarna med varann mellan stereo - BMW original? Att hotta en volvo är som att sminka en gris... |
|
|
Jag köpte min CD från en annan E36 så det var en mellankoppling med. Skall man byta rakt av så passar det inte. Mellankopplingen var ganska stor så man fick pilla lite för att hitta plats för den modulen men sen var det bara att trycka in CD:n. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.