|
|
|
|---|---|
| Är det här något att ha? Har ingen erfarenhet av 520 touring sen tidigare. Priset? Alla åsikter intressanta. | |
|
Glömde länken såklart Länk |
|
| Inte en enda som har en uppfattning om 520? | |
|
Undrar hur den gick igenom bes utan anmärkning....Skärmblinkers saknas ju.... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
| Ok, är inte det något som går att eftermontera? | |
| Verkar ju konstigt att han ljuger om att bilen är besiktigad..Rätt lätt att kolla menar jag. I övrigt då, verkar priset vettigt? Men, killen kanske är en skojare..Intagen från Frankfurt iaf..Bilen alltså :) | |
|
Fick tag på gubben nu..Bilen är besiktigad i Skara och tydligen missade de sidoblinkers där. De är tydligen kände för att slarva där. Ingen s-bok och inga papper i övrigt..Kändes ju sådär bra.. Måste åka till Skara och besiktiga varje gång om man inte ska fixa sido blinkers. |
|
|
Tja...Kolla kompressionen i maskin och avgasvärdena...Bjud sen 30'.Nästan skambud men iom saknad sidoblinkers,tveksam dokumentation osv... Mitt tips. Mvh Janne. |
|
| Grejen är ju bara den att jag är kass på bilar..Finns det nåt enkelt sätt att kolla det där på..? | |
| Min kusin har en 318IS coupe -93, Flyttgods från usa, och han har besiktad den i 4 år utan att behöva ha skärmblinkers! | |
| Det där om Skaras bilprovning stämmer nog, jag bor i Skara och jag vet många som åker hit och besiktigar sina bilar för att slippa massa krångel. Bra eller dåligt det låter jag vara osagt... | |
|
En tanke jag får är att bilen kan vara omlackad. Kanske pga krock? Om ni tittar i främre hjulhuset på bilden ser man rött färgdamm där. Det KAN ju vara att det är tunnt med underredsmassa, men det kan även vara omlack, en liten varningssignal kanske. Annars tyckte jag den såg fin ut. Servicebok tycker inte jag gör så mycket att den saknas, provkör bilen, lyssna och kläm lite här och där istället. Det säger mer om bilens skick än några stämplar på en papperslapp... Tycker denna hysterin runk serviceböcker gått alldeles för långt. Mvh Carl. |
|
| Ojsan, fel ord blev det där tror jag... RUNT ska det stå, inte något annat konstigt.. ;-) | |
|
Det är skillnad på direktimport och flyttgods. Vid flyttgods får man dispens för i stort sett allt även avsaknad av skärmblinkers. |
|
| Kan inte denna bil vara flyttgods då? | |
| Nej, det är en direktimport enligt ägaren. Togs in för några månader sen. | |
| Cockpitshine på däcken regerar =))) Ser väl fin ut, men kanske aaaningens för dyr? | |
|
monostar>>>Enkelt o enkelt...Tja,åk till en verkstad och be dem kolla upp dessa saker åt dig.Kan inte kosta mer än ca tusingen. Väl värda pengar tycker jag. Sen så måste du nog ändå "anlita" en kunnig "kompis" el dyl för att kolla upp bilen i övrigt innan du slår till...Kan bli mycket fel om du bara litar till vad ägaren säger :) Mvh Janne. |
|
| Jag har pratat med ägaren på tele och han var så grymt otrevlig så jag orkar inte ens åka och titta på bilen. Konstigt, men jag tycker att många utav de som håller på och importerar bilar är rätt otrevliga när man ringer och frågar lite saker. Dåligt samvete kanske? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.