|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
BMS, Motormännen Länk samt Vin&Sprit Länk :-) Livet är för kort för att bortse från allt det goda. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Om någon undrar vad BMS e så e det BCS efter lite V&S :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
en till BMW CS #5206 |
|
|
Givetvis är man med i den ända klubben man behöver vara med i ;-) /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
Deliq |
Jawohl.... #3769 M V H Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
selbst klar |
|
|
Japp, inom kort även BMW SC /Anton |
|
Buspelle |
ytterligare en |
|
Jag med! MVH Sandor S. |
|
| japp | |
|
jajamensan # 4314 Diesel-räsern |
|
|
Självklart! Mvh Stephan |
|
|
But of course.... /Jari |
|
|
Tjena! Som lite omväxling i tråden :)Jag är inte medlem...Kanske skulle gå med någon dag :) Beror på dagsformen ;) Snyltar lite här på forumet där jag ser att dem som skriver mest verkar vara medlemmar i BMWCS...Ser ut att vara en välskött klubb hur som helst :) Mvh Janne. |
|
Paap Reeder |
Hej! Det var himla mycket rolig och stärkande läsning. Lägg in Knutstorp i almanackan ...... så syns vi till sommaren. MVH /// Paap Reeder 209 // Kassör BMWCS |
|
En till Mvh /Bruno Länk BMW CS 4657 |
|
|
Kanske. ;) /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Medlem i BMW Club Schweden och BMW Sport Club, jag ser det som en självklarhet om man är någorlunda seriös bmwägare! :) MVH Johan K |
|
|
räcker också upp handen! ;-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
KG Sönju |
Medlems nr 2054 + Sport Club + 02 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.