AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
552

Bilbatteri

Någon som kan ge tips på bra bilbatterier som tål stereo,larm,clås mm.peter
noizen
har hört att dls.se ska har bra batterier... fast dom är dyra... från 2000:- till 4000:- st

tjopp tjopp...
Som hittat, men det kostar att ligga på topp!!.Peter
dr
156
dragon
320d m-tech 2 -04
Optima,Exide,Tudor str mm. är väl inte så tokiga speciellt för bilstereobruk dessutom!
VARNING för OK/Q8:s vita bilbatterier. Trodde jag skulle vara smart och köpa ett "billigt" batteri där. Men det höll inte ens ett år. Råkade iofs djupurladda det 2-3ggr, men ändå. Köp t.ex. Optima. Väl investerade pengar om man är tänkt att ha kvar bilen mer än 2år.

Mvh Pär
sebbe_bmw
Köpte ett nytt BMW batteri till 528an..Är dom bra??
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
BMWs batterier är stabila, orginal i 740:an(aldrig bytt). 6 vintrar med bensinvärmare....

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
Vill du köpa ett pålitligt batteri till bra pris så har mekonomen ett som heter STR EXIDE (ett "startbatteri" , grått till färgen) . Ligger kring tusenlappen och av erfarenhet kan jag säga att det är ett toppen batteri ! Tävlar i bilstereo så jag har körtslut på mitt battei flera gånger samt laddat på fel sätt och det håller än . Har haft det i 1 år nu . Hade tidigare ett ny inköp batteri från OK/q8 de höll max ett halv år och då utan att jag misshandlade det som mitt STR !

MVH Tony B BMW 525i
sebbe_bmw
Tackar
Fick ju byta mitt i 528 här i veckan pga att det var en cell som hade dött.. Pappa har en 740-96 och det sitter orginalbatteri i den aldrig bytt...

Han har ej värmare i den
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.