|
|
|
|---|---|
| Någon som kan ge tips på bra bilbatterier som tål stereo,larm,clås mm.peter | |
noizen |
har hört att dls.se ska har bra batterier... fast dom är dyra... från 2000:- till 4000:- st tjopp tjopp... |
| Som hittat, men det kostar att ligga på topp!!.Peter | |
| Optima,Exide,Tudor str mm. är väl inte så tokiga speciellt för bilstereobruk dessutom! | |
|
VARNING för OK/Q8:s vita bilbatterier. Trodde jag skulle vara smart och köpa ett "billigt" batteri där. Men det höll inte ens ett år. Råkade iofs djupurladda det 2-3ggr, men ändå. Köp t.ex. Optima. Väl investerade pengar om man är tänkt att ha kvar bilen mer än 2år. Mvh Pär |
|
sebbe_bmw |
Köpte ett nytt BMW batteri till 528an..Är dom bra?? |
|
BMWs batterier är stabila, orginal i 740:an(aldrig bytt). 6 vintrar med bensinvärmare.... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Vill du köpa ett pålitligt batteri till bra pris så har mekonomen ett som heter STR EXIDE (ett "startbatteri" , grått till färgen) . Ligger kring tusenlappen och av erfarenhet kan jag säga att det är ett toppen batteri ! Tävlar i bilstereo så jag har körtslut på mitt battei flera gånger samt laddat på fel sätt och det håller än . Har haft det i 1 år nu . Hade tidigare ett ny inköp batteri från OK/q8 de höll max ett halv år och då utan att jag misshandlade det som mitt STR ! MVH Tony B BMW 525i |
|
sebbe_bmw |
Tackar Fick ju byta mitt i 528 här i veckan pga att det var en cell som hade dött.. Pappa har en 740-96 och det sitter orginalbatteri i den aldrig bytt... Han har ej värmare i den |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.