|
|
|
|---|---|
|
Har ett brännmärke från en cigarett i taket på bilen. Något tips om hur man kan åtgärda det snyggast? Har även ett likadant märke precis nedanför växelspaken. Det är den förre ägaren som blosst! RÖKNING I BILAR BORDE VARA FÖRBJUDET!!!!! | |
|
Det var inte många som visste! ;( |
|
-BeeMWe- |
Skrapa bort det brända och färga tyget. Nedanför växelspaken... På plastgummit då eller? Fyll i med någon massa och färga... |
|
Vet inte var du bor.. men det finns en kille i tyresö nära Statoil-Macken som tar "bort" brännmärken.. blir helt perfekt! Vill du kan jag kolla närmre.. MVH Micke E |
|
|
Tack Micke men jag bor i Götet!Hehe! |
|
|
Inte vet jag om det hjälper men: När jag servade bilen nere i Kroatien i sommras så råkade mekanikern, eller en av dem iaf, kladda lite olja och skit i taket och på sidan av klädseln där bak. När jag påpekade det tog han fram en miniborste med stenhårda borst och liksom borstade fram o tillbaka och ta mig fasen om det inte försvann på ngra sekunder. Det bästa var att han glömde "borsten" i bilen och den har hjälpt mig få bort fläckar som uppkommit vid senare tillfällen. Tror inte det var ngn BMW-Orginalprodukt men oj så effektiv. Skulle tro att en dylik tingest kan ta bort sådana brännmärken också... *BAWORAK* |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.