|
|
|
|---|---|
| Snart har jag mitt eisenmann system, min enkla fråga till er, kan jag göra något mer än bara själva avgasystemet? Naturligtvis relaterat till eisenmann? | |
|
Hur menar du? effekt mässigt? BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Ja, det också. Nån som har förslag på? Ni som har supersound, är det nån som har köpt ljudrör till sina avgassystem (soundpipes)? |
|
| Nej, ingenting att göra effektmessig vel. Har du orginalfångare bak? Vil gjerne se hur resultatet blir isåfall! | |
|
Tyvärr finns de ingen här som kör med eisenmann på sin 330 än. Du blir först George :) BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
VA!!?? Vad är det för skandal!? Ok, blir jag först säger du...låter väl inte helt dumt heller! När vädret blir bra så ska jag ta kort och filma lite, kanske kan lägga in här så får ni kika. |
|
|
Byter du hela systemet känar du lite effet plus ett gött ljud ;) Kör själv med Eisenmann och är mycket nöjd, lite fix för att få det att sitta 100 bara. Mvh, Robban |
|
|
Robban. Den där Hamannläppen, vart köpte du den? Jag har kollat på många ställen, men hittar inte en j-el som säljer den. Och vad ligger dom i pris ungefär? Byta ut hela systemet säger du, från kat o bak, eller hur menar du? Din bil är ruggig...riktig ruggig |
|
| ZxD: Det er din M3 i en ålder av 19? Fy svarte, rå bil. Var köpte du hamann-läppen? (Hamann competition front apron?). | |
| Hehe, det är lissom George och jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.