|
|
|
|---|---|
|
Håller på att konvertera caben till manuell och tänkte passa på att montera mitt extraktor grenrör och frågan är bara vilket sportsystem jag ska beställa. Min bil är i alla fall en 325 cab -87 utan kat så de blir sportsystem hela vägen!!!... har kollat runt på lite priser och dessa har ja hittat! Ett Simons för 4100kr eller ett Supersprint för 5990kr??? Är som kluven i frågan! hjälp! mvh / Henke | |
|
Simons är skit jämnfört med Supersprint.. är det så liten skillnad, vet då jag vad jag skulle satsa på ;) /mvh jocke - www.raceinorr.com - |
|
Apo |
jag har haft supersprint förut.. kan varm rekommendera det.. |
|
Är det inte så att simons är komplett från kat och bakåt, medans supersprint bara är sista burken, till dom priserna ni har skrivit? Rätta mej om jag har fel. PB |
|
|
Så här är det! I coh med att min bil inte har nån kat från fabrik och inte behöver ha nån så kan jag montera ett KOMPLETT sportsystem dvs. både mellanljuddämpare och slutburk.... detta är vad priserna anger! inte bestämt mig än! mvh/ henke |
|
|
Hade Simons på min fd. 325:a och jag har bara possitiva saker om det (ljud, hållbarhet). Har dock ingen erfarenhet ang. Supersprint men så länge det inte är rostfritt tror jag inte att du kommer märka så stor skillnad varken i livslängd el. ljud. Dessutom handlar det ju Simonssystemet om 2/3 av priset på ett Supersprintsystem. 2000kr kan du ha mer nytta av någon annanstans kanske. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
marall |
Varför inte satsa på ett feritta system istället??? Som är betydligt bättre o livstids garanti (obs så länge det är samma ägare på bilen) |
|
lutar mot simons nu... känns inte som om man behöver ett rostfritt på en bil som endast går på sommaren! chansen att de då skulle kunna rosta ut är i stort sett lika med noll! tack fötr alla hjälp.. Är ljuder på en simons i klass med supersprint föresten? mvh / henke |
|
|
jag kör med simons på min 323i...tycker det låter mycket bra och snärtigt..har ett 2x2½ hela vägen..låter gör gött..!! (utan kat) ///get a life...bay a beemmer/// |
|
|
jag har simons från kat å bak mycket nöjd är jag !!! Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.