|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Såg att ett 2,5" avgas ifrån Simons kostade ca 2900kr till min 325i -92:a. Har även sett att en del inte tycker det är bra, varför? Är dom andra systemen så mycket bättre att dom är värda knappt det dubbla priset? Nån som kör med Simons och vet hur det är??? Mvh Patrik 325i -92 | |
|
Har kört med simons förrut. Enda nackdelen är väl att de inte håller så värst länge. Annars brukar de ge ett gött ljud för rimlig peng. MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
325Ci |
har själv tänkt köpa simpns slutdämpare för att få ett "grymmare" ljud. Har en 325a me dubbla rör. Men det finns ju inte att köpa. Alla jag har hittat har varit enkelrör till dubbla slutrör. Hur gör jag?? |
|
Brukar finnas y-skarvar att köpa. Annars kan du ju köpa två små dämpare o hänga dit... Eller varför inte bygga ett helt nytt system i 3 tum... MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
Det finns visst Simons med dubbla rör hela vägen!!! Du har nog inte kollat tillräckligt noga!!! Kolla hos mekonomen, deras hemsida, ja överallt finns det dubbla rör ifrån kattarna! Mvh Patrik 325i -92 |
|
325Ci |
okej. man jag vill inte köpa hela systemet. Helst bara slutdämparen. |
|
Ja, det är det det är. Slutdämparen med dubbla utblås och dubbla rör till kattarna. Mvh Patrik 325i -92 |
|
325Ci |
vad kostar en sån?? svårt att montera?? |
|
tjena. jag har simons på min 323:A och det låter skönt när man ventilerar!! och det är dubbla rör hela vägen Dallas |
|
|
2900 för raka utblås, några hundringar till för DTM, hmmm man undrar om man ska köpa!? Ni som har, syns burkarna bakifrån???? Såg nämligen en 325:a igår där man såg ljudämparna, ja "ljudämparna"!! Det var 2 stycken ovala som var fastsvetsade på varandra typ så här = 00 om nu fattar? =) Man såg alltså nedre änden på dem och det var inte snyggt, var det ett simons jag såg tro???? Mvh Patrik 325i -92 |
|
ChristerM |
Nej det var inte simons, jag har det på min 325 E-36 självklart ser du ju att rören kommer från en burk men vilken jädra bil gör du inte de på. Lita på mig det e snyggt låter fett och gör till och med lite skillnad, ps DTM e snyggast.. MVH Christer |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.