AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.230

Någon som vet nått om denna bilfirma...

Hej! jag ska åka upp till stockholm och kolla på en bil, så jag undrar om någon vet nått om en bilfirma (liten) som heter Tr eerent.ab ska ligga i arlanda eller i dess närhet

jonny heter killen.

tacksam för svar.

Mvh
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Blev namnet rätt där verkligen?
Hej! de vad de namnet jag fick av han.
Mvh
Hej! vet nån om något om den bilen = Bmw 740ia-93 den finns på blocket under stockholms län

priset är 42500kr namnet är jhonny.

tacksam för svar om nån vet nått omden.

Mvh
ingen som vet nått? någon som ringt på den?

Mvh

Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Denna? Länk

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Japp de är den jag menar.

Mvh
ingen som vet nått?

Mvh
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Jag vet lika lite som någon annan, men ta det som ett varningstecken att ingen känner till firman.

Det måste i och för sig inte vara något fel på bilen för det, men i dina kläder hade jag varit väldigt noga med att kontrollera den och dess dokumentation.

Du kan t.ex. kolla med PRV och/eller skattemyndigheten om firman alls finns. På annonsen får man ju intrycket att det är en privatperson som säljer.

My Bimmer is my mistress
Hej igen! jag köpte den i fredags, mkt fin allt fungerar på bilen verkar inte vara några konstigheter alls, killen som sålde den var en privat person ringde även till förra ägaren och kollade vad han tycke om bilen han hade haft den sen -98 han hade aldrig haft några bekymmer med den, fick den nybes med alla bromsar filter bränslepump olja stift m,m bytta.

mvh
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Grattis!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.