|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag ska åka upp till stockholm och kolla på en bil, så jag undrar om någon vet nått om en bilfirma (liten) som heter Tr eerent.ab ska ligga i arlanda eller i dess närhet jonny heter killen. tacksam för svar. Mvh | |
| Blev namnet rätt där verkligen? | |
|
Hej! de vad de namnet jag fick av han. Mvh |
|
|
Hej! vet nån om något om den bilen = Bmw 740ia-93 den finns på blocket under stockholms län priset är 42500kr namnet är jhonny. tacksam för svar om nån vet nått omden. Mvh |
|
|
ingen som vet nått? någon som ringt på den? Mvh |
|
|
Denna? Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Japp de är den jag menar. Mvh |
|
|
ingen som vet nått? Mvh |
|
|
Jag vet lika lite som någon annan, men ta det som ett varningstecken att ingen känner till firman. Det måste i och för sig inte vara något fel på bilen för det, men i dina kläder hade jag varit väldigt noga med att kontrollera den och dess dokumentation. Du kan t.ex. kolla med PRV och/eller skattemyndigheten om firman alls finns. På annonsen får man ju intrycket att det är en privatperson som säljer. My Bimmer is my mistress |
|
|
Hej igen! jag köpte den i fredags, mkt fin allt fungerar på bilen verkar inte vara några konstigheter alls, killen som sålde den var en privat person ringde även till förra ägaren och kollade vad han tycke om bilen han hade haft den sen -98 han hade aldrig haft några bekymmer med den, fick den nybes med alla bromsar filter bränslepump olja stift m,m bytta. mvh |
|
| Grattis! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.