|
|
|
|---|---|
|
hej. undar hur man ser skillnad på en 318i och en 318is. själv äger jag en E30 318, men som sagt vet jag inte om det är en i eller is. | |
|
på just din modell...så ser du det genom vilken motor du har...har du 113 hk då har du en motor som heter M40 och den sitter i iS -88...har du 101 hk då har du en motor som heter M10 och då äger du en vanlig 318i... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
aah kej.. tror minsan att det är 113 kusar i min kärra. funderar på att trimma den lite. men det kanske är svårt och för dyrt? tack iaf. |
|
|
jag har haft samma tankar...men har beslutat att låta den vara som den är...kanske ett annat luftfilter för att få ett gott ljud... annars tycker jag du ska satsa på en ordentlig väghållnings sats...då blir den rolig... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
okej.. aah ett sport luftfilter skulle inte vara helt fel. ägaren före mig hade det. men smart som han var tog han ur det. jag vet inte rikitgt vad som är gjort med den. men det har grym väghållning iaf. har funderat på att lägga upp bilder på den men har inte haft tid. men det kommer så småning om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.