|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om 20 tum alpina fälgar passar till min E34 540 Touring -95? Och om den blir hör bilen med dom fälgarna? Mvh Simon | |
|
Hejdu : Har du ingen bild på fälgar du undrar över .... !!! mvh lars |
|
| fälgarna * | |
V12 LeMans |
Räcker det inte med 18 tums Alpinahjulen ? :) De passar i alla fall . Jag tror 20 tum blir för stort . |
|
Hmmm... 20" på en E34. Hade du hade tänkt ha däck på fälgarna också så får du nog problem... Skulle du mot förmodan lyckas med att trotta in fälgarna i hjulhuset så skulle det ändå se förskräckligt ut. Harmoniserar inte med bilen. Micke |
|
|
Tänkte mig en bild, 20" och en E34, ohhhhhh ryser. Jag tycker att 18 är den maximala gränsen för standard bilar. Okej att nya 7serien kör om kring med 19":are eller den nya 6 serien kör omkring med 19":are men en E34 trivs och ser bäst ut med feta 17":are |
|
|
Det vara bara en fundering om det skulle se för hemskt ut el inte. Som det är nu har jag 17" Schnitzer. //Simon |
|
|
Gammal tråd men... Någon som testat 20" Alpina på E39? Jag är ruggigt sugen på Länk Får det plats? Jag har M Sport Suspension från fabrik, räcker det som sänkning med 20"? MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
Jeg har 19" på min M5 Touring, og det er ikke noe problem i det hele tatt! Har aldri tatt i skjermer eller vært ubehagelige å kjøre på. Kunne godt tenkt meg 20" alpina :) Har 265/30 rundt om, og det er langt igjen til hjulbuen :) "Den som har flest prylar när han dör vinner.." (PS!! Jag leder :) ) |
|
| Jag har oxå en kompis som har 19" på sin E34, och det ser konstigt nog inte för stort ut, så jag tror inte alls att det är omöjligt att 20" får plats. | |
| Har 18" på min M5a, ser bra ut. Känner även en som har 19" på men då ser bromsskivorna jättesmå ut och 20" måste ju se urlöjligt ut på en e34 och 540s skivor är ju mindre än M5ans. man vill ju inte ha en suv! | |
|
M femman, skivorna kan nog se lite små ut på min bil med 20". Min bil har dock större skivor än en E34 M5. E34: M5 -06.94 315x28 E39: 540i 324x30 MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.