|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
mums hoppas det kommer en M1..... BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
bjoerck! det är inte Bangles tyglar som stramats år, det är du som vant dig! /Anders |
|
| Jag vänjer mig aldrig med en ful produkt. Jag är en estet ända ut i fingerspetsarna. Femman och sjuan tycker jag är avskyvärt fula. | |
|
bjoerck: Är du en sådan ovanlig varelse som är både estet och tekniker?? :) /Andreas |
|
|
bjoerck! men så har du bara haft 3-serier! Hade det inte varit för kärringen och 2 stora hundar, så hade jag nog också valt en 3-serie! /Anders |
|
| Wolv: Ja, visst är det skumt. Denna sort är inte vanlig. Är ytterst kräsen när det gäller design. Tål inte fula saker. Det är därför jag inte har någon BMW längre. Köpte min underbart vackra Jaguar istället. En bil så formmässigt fulländad att jag får tårar i ögonen. Samma känslor väcks när jag tänker på min Alfa Romeo Spider. Tårarna rinner längs kinderna på mig nu. Jag är inte bara estet och tekniker utan även blödig... :-) | |
| Sigdarve: Har haft en E39 också. Den bästa BMW jag ägt. Underbar bil. | |
|
bjoerck! (björk?) 0j då, där ser man! Du är förlåten! (fast du inte gillar E60!) /Anders |
|
|
bjoerck: Blödig också? Det var inte illa. :) Jag har också någon liknande typ av lidelsefullt förhållande till bilar, främst mina egna som jag får starkare band med ju längre jag har kvar dem. Gillar att kolla på samma gamla foton av föredettingarna. Även vår gamla (numera skrotade) Jetta kunde jag på något konstigt sätt njuta av att titta på, trots att man normalt sett inte kallar en tidig VW Jetta för vacker om man är vid sina sinnes fulla bruk. :) /Andreas |
|
|
wolv! sök hjälp! Det där låter ju helt sjukt;-) /Anders |
|
|
Ja, jag borde uppsöka en riktigt vass miljöpartistisk terapeut ;) /Andreas |
|
|
den verkar vara godkänd. Kan knappast vänta till nästa weekend då jag åker till Geneve och ska se den live! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|