|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
mums hoppas det kommer en M1..... BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
bjoerck! det är inte Bangles tyglar som stramats år, det är du som vant dig! /Anders |
|
| Jag vänjer mig aldrig med en ful produkt. Jag är en estet ända ut i fingerspetsarna. Femman och sjuan tycker jag är avskyvärt fula. | |
|
bjoerck: Är du en sådan ovanlig varelse som är både estet och tekniker?? :) /Andreas |
|
|
bjoerck! men så har du bara haft 3-serier! Hade det inte varit för kärringen och 2 stora hundar, så hade jag nog också valt en 3-serie! /Anders |
|
| Wolv: Ja, visst är det skumt. Denna sort är inte vanlig. Är ytterst kräsen när det gäller design. Tål inte fula saker. Det är därför jag inte har någon BMW längre. Köpte min underbart vackra Jaguar istället. En bil så formmässigt fulländad att jag får tårar i ögonen. Samma känslor väcks när jag tänker på min Alfa Romeo Spider. Tårarna rinner längs kinderna på mig nu. Jag är inte bara estet och tekniker utan även blödig... :-) | |
| Sigdarve: Har haft en E39 också. Den bästa BMW jag ägt. Underbar bil. | |
|
bjoerck! (björk?) 0j då, där ser man! Du är förlåten! (fast du inte gillar E60!) /Anders |
|
|
bjoerck: Blödig också? Det var inte illa. :) Jag har också någon liknande typ av lidelsefullt förhållande till bilar, främst mina egna som jag får starkare band med ju längre jag har kvar dem. Gillar att kolla på samma gamla foton av föredettingarna. Även vår gamla (numera skrotade) Jetta kunde jag på något konstigt sätt njuta av att titta på, trots att man normalt sett inte kallar en tidig VW Jetta för vacker om man är vid sina sinnes fulla bruk. :) /Andreas |
|
|
wolv! sök hjälp! Det där låter ju helt sjukt;-) /Anders |
|
|
Ja, jag borde uppsöka en riktigt vass miljöpartistisk terapeut ;) /Andreas |
|
|
den verkar vara godkänd. Kan knappast vänta till nästa weekend då jag åker till Geneve och ska se den live! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c, Då blir du nog besviken, för mig veterligen så ska den inte visas i genéve. Officiell premiär sker i sommar/höst. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Många som spekulerar är det :) Lite M5 spekulationer på M5board: Länk /Wille |
|
|
Läckerbit! Tur att man signat:) Asken |
|
| en M1 med 4cyl? låter lite futtigt... det är ju en norrman som lyckats klämma ner en v12 från 850csi i en e36 compact(!) den gick ner som handen i handsen, lådan också (också från 850csi) bara insuget fick göras om för att få plats... den var uppborrad så modellnamnet blev M356 inte illa! hoppas det blir stor plats nog åt en v8 iallafall i "ettan" | |
|
Varför dessa jätte ögon (framlysen)?????? Vad är det för fel med de klassiska avskurna överkanterna av de runda cirklarna???? Eller vill BMW helt tappa identiteten???? Annars såg den väl ut som en bil i mängden, ingen super wow upplevelse. Bakpartiet på de photoshoppade bilderna såg ju bra ut, har dock sett en annan lite mer maskerad bild där den ser annurlunda ut. Vi får se vart priset hamnar och vad en provkörning säger. Den är ju i alla fall bakhjulsdriven och det talar ju för. Z3MPOWER |
|
|
Blir knappast någon M1. Om det kommer en 2-serie så kan vi nog däremot sannolikt räkna med en M2. Ni får tänka på att bilen ska slåss i Golfklassen. En fyrcylindrig motor i värstingmodellen är dömt att misslyckas redan innan den producerats. Audi A3 finns med 3,2 liters V6, och då är inte ens S3-modellen lanserad.... 130i med kommande Valvetronic-sexa och cirka 260hk är är inte säkert, men inte heller helt osannolikt! Hoppas kan man :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| kanske någon turbo modell? | |
| Är det någon som vet vad resp model kommer att kosta med lul lul på? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.