AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
3.832

Bilder på nya 1-serien

Sida 1 av 3
Zafiro
jäkligt snygg var min första tanke.

Länk
Länk

Apo
jag kan inte påstå att det var någon wow uplevelse direkt som det har varit med många andra modeller..
Yes väldigt läcker! Ska bli kul att provköra...den lär bli snuskigt rolig :)

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Länk
Länk

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
Inte så fruktansvärt pjåkig i alla fall...

Fredrik
Zafiro
Villa rosa, det där är bara photoshoppade bilder, eller du menade kanske den riktiga ser ut som de där?
Zafiros, dina bilder verkar ju va "riktiga" iaf, och jag tycker nog att den är snyggare än vad de bilder AMS tidigare publicerat (bl.a. de som Villa rosa länkat till). Tycker inte den är fantastiskt vacker men den är inte ful heller...
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Tror den där bilen kommer bli en hit, att den dessutom kostar lika mycket som en slätstruken A3 eller 10% mer än en Golf är nog ingen nackdel!
Fr
135
Fre4k
E46 330T M -02
E36 325C -92
Tycker den ser riktigt het ut...

I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Klart mycket, mycket bättre än alla spion-/photoshopbilder!
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Instämmer....skitsnygg! Det där kan bli en riktigt storsäljare om priset är rätt!

/Andreas
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Ser fin ut - som en förvånad Alfa 147 ungefär... :-)
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
ser ut som en blandning mellan nya femman och z4 tycker jag, inget negativt menat. gillar strälkastarna speciellt, har vatt lite si och så med deras utformning på sistone tycker jag...

***Älska V8!***
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
är det nån som vet vad största motoralternativet blir? eller nån som gissar?

***Älska V8!***
fabi_01,

Med tanke på bilens långa motorhuv så tar jag för givet att sexcylindriga varianter kommer. Skulle tippa på att toppmodellen blir 125i. Man kan ju bara hoppas på en 130iM :)

Mvh,
Kalle
_____
Länk
hej allijopp....ja ahr hört att det ska komma en m-version på en 2.5liters sexa..skulle tippa på 230-250hk....men har ni tänkt på va fult de låter när man tex säger 125
Lyktorna ser konstgjorda ut på nått vis.
Kanonsnygg annars...
Finns den med en respektingivande motor så skriver jag på direkt.
M-varianten skulle få en fyra på 210 hk, en högvarvig sådan.
Jag har läst att det endast blir fyror till en början.
Kalla den 2002 ti istället!
Det verkar som om Bangles tyglar stramats åt. 1-serien ser betydligt mer diskret ut än den vulgära sjuan och enbart smaklösa femman. Kanske blir BMW ett märke som står för snygga och sportigt aggressivt formgivna bilar? I sådana fall återkommer jag till märket.
Håller med Clubsport om att lyktorna ser konstgjorda ut. Tycker faktiskt hela bilden ser redigerad ut. Det kanske är en maskerad bil som redigerats i lämpligt dataprogram? Skulle inte förvåna mig. Det skulle inte heller förvåna mig om den person som i sådana fall "photoshoppat" bilen faktiskt lyckats designa den snyggare än vad Bangle förmår. Vi får se...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.