|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har sett till denna kärra eller kanske äger den? Det är en avusblå coupé med svart skinn. Det vore kul att veta om den fortfarande lever. Felix Icq#133904233 | |
|
Ja , tror nog att den finns på min ort syns väldigt sällan , det är en man i 50 års åldern som äger den o kör endast när det är fint väder o knappt ens då . Det satt 18" på den när han skulle köpa bilen men han ville ha 17", tror han köpte den i anderstorp , var det av dig . |
|
|
Nej den var inte min, det var en kompis som hade den. Han har undrat länge om den lever så jag slängde ut frågan. Det måste vara den för den såldes med 18" BBS fälgar. Trevligt att den fortfarade går i alla fall. Felix Icq#133904233 |
|
|
Aha..en bmw entusiast från Anderstorp! Lite nyfiken blev man ju på E30 bygget! Ska ni köra clubracen på andertorp? Eller ni kanske har kört iår? Är en hel del i a-torp, bor själv i värnamo men kompisen jobbar på Autoclean. Du kanske vet vem han är som äger autoclean? Jörgen, dem kör oxå Clubrace med en 325 E30. |
|
|
Vi har inte tävlat på 3 säsonger men nu har vi ett nytt koncept som vi ska testa och räknar med att köra till nästa säsong. Visst vet jag vem Jörgen är. Dom börjar få bra fart på 325:an. Felix Icq#133904233 |
|
|
Aha! Kul! Kanske ngt som kan förnedra Jörgen nästa år då =) Ja visst, dem har fått bra fart på den. Men dem har ju haft lite otur med kylare som har pajat osv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.