|
|
|
|---|---|
|
Min taklucka sitter och "skramlar". Låter som om någonting sitter löst. Hur kan man få tyst på detta? Kan man ta bort "innertaket" på takluckan på nåt vis och kolla om man ser något därifrån eller vad skall jag göra? Tokig blir jag i alla fall, mycket irriterande ljud! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! | |
D-diddy |
spookshow: vet inte exact hur det sitter på bmw. men på den Toyota som jag fixade en taklucka på satt klädseln bara med klips, dvs det är bara att föra in en bred mejsel (med skyddande tape på för att inte repa lacken under) och bryta lite försiktigt. kolla också att tätningslisten som sitter runt luckan är hel och fin. Lycka till David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Skall man bryta innertaket bakåt då eller? Man kan ju inte få ner det väl? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
D-diddy |
om du öppnar luckan lite, så får du ju framkanten att visa sig, därifrån bröt jag rakt nedåt. Klipsen var som en expander i ett vanligt runt hål. (obs Yotohota lösning) David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.