|
|
|
|---|---|
Piksi |
Jag skulle vilja köpa sportsystem kanske dubbelpipigt.Det låter ingenting nu. det måste mullra om min 6-a. Är det någon som vet en nån bra firma som kan bygga. Eller kanske det finns färdiga kit att köpa. Tack på förhand. |
|
Prova på ferrita.se där har dom mycket grejer. Du kan ju även montera ett öppen luft filter så blir det lite mera ljud. Mvh Tobias |
|
| du har juh supersprint med och Remus.. finns på mekonomen. mfl.! | |
Piksi |
Tackar!!!!! |
|
Tyskt kvalitet stål finns annars i form av Eisenmann sportsystem. Kika här för att lyssna hur de låter Länk svensk återförsäljare är Länk BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Prova raka rör. Dom har bra rostfria sportsystem. Länk Jag köpte till min 525:a i julas och blev jättenöjd. Mitt dubbla 57mm system låter verkligen fett och ser skitsnyggt ut (dubbla 78mm kromade utblås). Men du får räkna med ett visst brumm i kupen vid låga varv. Vill man ha ett lite tystare system så har dom ett dubbelt 52mm också. Det större kostade mig 4800;- med frakt och det smalare skulle ha kostat 4500;-. Inte farligt tycker jag. Funkar som sagt bra för mig :-) FordLTD Min BMW Länk |
|
| Motornord säljer Ansa och Supersprint Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.