AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
6.398

Stoppa Chris Bangle

Sida 2 av 5
B M W= Bangle Muss Weg, var det nån som skrev också, det var en ganska hyfsad akronym.
TT
105
TT:r
2002 touring.1973
Känns skorna för trånga? Köp andra! Jaså, Du vill ha en beemer designad efter ditt eget tycke. Bygg en!
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Va skulle den här trötta tråden upp å göra :-). Har sagt det förut och säger det igen.

Det som hittils visats av kommande modeller e klockrent och känns jäkligt frächt. Om man sen har turen och tajmar in det med en ihållande konjunkturuppgång så kommer BMW att gå hur bra som helst i 5-6 år.

Sluta gnäll å köp aktier i företaget istället :-)

// CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
Jag gillar inte Fiat Multipla heller. Är jag en bakåtsträvare???
Visa användare
55
daniello
528i -96
bjoerk... i så fall är jag också det... :)))

D
Jag gillar faktiskt Multiplan, den ser ju festlig ut, kunde tänkt mig att köpa en sån till nån polare som en ploj...
Visa användare
132
Krokodil
BMW Z4 3.0
Finns det ingen länk där man kan gå in och stödja Bangle mot dessa fånar ? ;-)

He makes the sign of a Z
2mas
Bangel är på helt rätt väg! De nya bilarna är helt rätt i tiden!
Vem gillade den fula bulliga E46 när den kom.. ingen... idag är den superfin tycker alla!
Visa användare
55
daniello
528i -96
jag har sen den dan E46 kom ut gillat den och det gör jag än idag!!!

D
2mas
Grattis daniello! Själv har jag gillat E60 sen den kom och gillar den än idag! Kul för mig va!?
Visa användare
55
daniello
528i -96
ja visst é det kul för dig... grattis själv

D
chrille70
Jag tycker BMW:s senaste modeller har helt enastående design, än om E65 helt klart kan göras bättre, främst bakpartiet. Men E56, E60, X5, X3 och Z4 är suveränt snygga bilar enligt min mening.

Leve Bangle!

MVH Chrille
Ja, bevisligen finns det många smakriktningar, jag verkar tillhöra en minoritet som tycker att E65 ser bättre ut än det där missfostret E60 (därmed inte sagt att den ser bra ut).
Visa användare
55
daniello
528i -96
De nya bilar som faller mig i smaken utomordentligt är Z4, X3 och X5, men som sagt tidigare, 5, 6 och 7 serien är bara för mkt...

D
Nya 6:an (har inte fått in i huvudet vad den har för karosskod...) och Z4:an tycker jag är riktigt snygga, men de är inte värda de summorna
Be
361
Berga
730i -90 (död - snart återuppstånden som 735i -87)

740iA -94
Om man nu inte bara ska se till designen som något man ser på (väldigt ful i det här fallet, men smaken är som baken), utan som en praktiskt detalj, så tycker jag att nya sjuan har två stora nacdelar gentemot E32 och E38:

Häcken är för hög, vilket medför att man kan köra in i låga saker. Såg på stan någon som backade med nån modern bil med hög häck... Rätt in i en lite lägre stolpe. Kunde inte annat än flina. ;)

Lanternorna... Helt fel. De där långa orangea "sakerna" som sticker upp ut med sidan. Ser helt sjukt ut. Bakifrån ser de däremot rätt bra ut.

Sen tycker jag väl att bilen har lite för trångt baksäte (utifrån sett. Har aldrig haft turen att få åka med i en sådan).

Ha det gött BMW-fans!

- Berga
Elvis: E63 heter nya 6-serien

Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk
Ni som inte tycker om Bangle ni kan ju hålla till på något forum för dom linjesköna Volvo 145/245/745 osv osv.skämt och sido läs vad Folke skrev tidigare i denna tråd klockrent.

_______
Min:Länk

---
Lass dir raten trinke spaten
Patrik: Tackar!
Bayern: Nu ska vi inte tracka ner på gamla Volvo, det var förbaskat bra bilar (tråkiga, men bra).
Gällande Folkes inlägg så visst har han rätt, men i grottsamhället hade vi även sluppit; kärnvapen, miljöföroreningar, organiserade folkmord och Bangle som chefsdesigner på BMW... :-)
Och t.ex sjukhus, tandläkare, skolor och pension. Å andra sidan levde man inte så länge så det blev aktuellt heller...
Byta, någon??

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.