AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
619

Nå har dom knust dimljusen och repat opp E39:an!

52
189
525i_Norrmannen
E39 523i
E36 318i
E34 525i
E30 318i
Knust glas i dimljuset, stor repa på bagageluckan.

Nå har jeg sparat i fire månader och tatt lån på over 70.000NOK for å köpa "drömmabilen", en Fjordgrau metallic 523i med svart montanaläder från 96, och så skal noen djävel knusa ljusen och ripa opp luckan!

Jag bor på 21kvadratmeter och sparar som bara f*** for å ha råd til bilen, bil er dyrt i Norge, och nå måste jag lacka om bakluckan och köpa nytt dimljusglas. Så jävla unödvendigt!

Moderator: bara slett innlegget om det er opassande, men jag er så j**** arg just nu...
mb
270
mbri
435i Cab -15
Land ROver LR2 -12
Jag lider med dig!

Jag vet, det är inte billigt med bil i Norge. Hoppas att det löser sig på ett så smidigt sätt det bara går.

Lycka till!

/Mikael

Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-)
D-diddy
har du inte försäkrat dyrgripen då Norrmannen.
David

"The unattainable is invariably attractive"
52
189
525i_Norrmannen
E39 523i
E36 318i
E34 525i
E30 318i
D-diddy: jo, men det är 6000:- i egenandel och bonustap :(

Stöld är egentlig ok, men hærverk, det er så onödigt...
D-diddy
fy fan.. det var dyrt. det låter som om det skulle löna sig för norrmänn att laga bilen i sverige.
David.

"The unattainable is invariably attractive"
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
D-diddy> Det gör det, tydligen. Brukar vara en och en annan norskebil på verkstäderna här i trakterna. Reservdelsmännen pratar nästan norska nu för tiden :)

Sex på alla fyra, roligast så!
Verkar konstigt att det blir sämre bonus om du får en vandaliseringsskada. Så är (var) det definitivt inte i Sverige då man fick mindre bonus om man var orsakande i en olycka.
Du fick inte ens minskning om du backar rakt in i en sten på en gräsmatta (hmmm undrar hur jag vet det) ... äh det var en kompis som råkade ut för det lilla missödet ;)
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Så ska inte försäkringsbolaget blandas in, utan jobbet utföras privat, så kan det vara värt att åka över gränsen.

Autowåx i Karlstad är aukt BMW och bra. Dom har delarna.
Wafab Bils lackverkstad har gjort nåt jobb åt mig, bra resultat och rimliga priser. Minns jag inte helt fel så är det dom som lackar åt Autowåx, min 318 hamnade där alla fall.

Sex på alla fyra, roligast så!
52
189
525i_Norrmannen
E39 523i
E36 318i
E34 525i
E30 318i
Man kan egentligen undre på hvordan noen törs å göra så her, tenk om jäg hadde kommit ur dörren just då?

Jäg vurderar å sette på "Oslo Kickboxingclub" dekaler på rutorna, men det är jo inte serskilt snyggt...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.