|
|
|
|---|---|
|
Någon mer som såg den? Svart E65 med tonade rutor o typ 21" kromade fälgar!!' De kanske ha sålt X5:an som d hade innan. Ah denna va riktigt läcker=)) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk | |
| Hann tyvärr bara se den som hastigast men brorsan sa att den var riktigt fet | |
| Jag såg! Helt ok, fälgarna såg ju dock ut som orginal fast kromade/högglanspolerade :) | |
|
Jag såg någon avsnit där Ozzy hade stora problem med den rost styrda radion! Riktigt kul! Den gjorde inte riktigt vad Ozzy ville!:-) Mvh Abbe Länk |
|
| Den röststyrning som förstår vad Ozzy säger finns inte. ;) | |
| Så många svordomar blir nog svårt även för en dator att memorera... | |
|
Sett den i något avsnitt e65an alltså, riiiiktigt fet! :) X5an finns nog kvar... den är ju dotterns... ____________________________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
Bmw ludde |
Det lär inte ha varit orginalfäglar, tippar att det var 22" crome fälgar. |
|
Var det bara jag som tyckte det stod 740 Li på bakluckan? Jag är rätt säker faktiskt, kanske nån USA-modell...vad vet jag? //Thorssa |
|
D-diddy |
Jo jag tyckte nog det stod 745 Li på den. och fälgarna var INTE orginal. men det var något av det fetaste jag sett i bmw-väg. Vill ha. David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Jag tyckte också det stod 745 på bakluckan. Är det inte så att BMW lånar ut bilar till TV-programmet för dom har ju inte nummerplåtar utan istället bilfirmans logotype i hållaren. Produktplacering är ju inte direkt ovanligt och varför skulle inte detta förekomma i en den kanske populäraste dokusåpan i USA. Man får tycka vad man vill om Ozzy men underhållande är han... ___ BMWCS #5157 |
|
| Dottern, Kelly, kör väl en silvrig Merca jeep. | |
NOLL7NOLL |
johan78: och en sl500 röd .... de är inte fattiga de människorna |
|
745 stod det. Annars får ja kolla synen. Underbar bil, underbara fälgar, underbar kombination. Missade tyvärr det där med GPS´n i tidigare avsnitt men det låter skoj haha... Underhållningsvärdet minskar ju inte när det är BMW med i bilden. Inte bra att min tjej gillade bilen o fälgarna (inte min prisklass...) Undrade vad det var för logga istället för plåtarna men som sagt kan ju varit ngn firma... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Dom har en X5 också... Hade iallafall det den första säsongen. |
|
|
När en helt ny bil ta i trafik i USA för första gången så har den inte fått någon skylt/skyltar ännu och då har den bilfirmans logotype så länge därav bilfirmenamnet när väl Osbournes har sina riktiga skyltar så döljer MTV dom men det behövdes inte i 745 fallet. En annan fet 7:a var den vita med vita 22"? i cribs som ett basketproffs? hade såg mycket bra ut. Mvh Stephan |
|
| Bilen kommer från BMW Malibu eller Santa Monica har jag för mig och den är AC Schnitzer utrustad. | |
| Det är en 745 Li och dom har även en X5. 7an är gryyyym! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.