|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en bmw business rds kasett. Måste jag ha en bmw orginal cdväxlare till den eller funkar det med nån annan? mvh Per-Erik | |
|
Enligt en radiomontörtjosanhejsan kille jag ringde så sa han att det orginal som gäller. *BAWORAK* |
|
| Det finns en modell av Alpine cd-växlare (tror det var Alpine), som fungerar tillsammans med BMWs orginal stereos rakt av. dom kostar dock ca 4500:- | |
|
De Alpine-spelare som även klarar mp3-cd-skivor kostar ca 4800 kr. En standard som klarar vanliga skivor och brända kostar ca 3400 kr. Kolla: Länk |
|
Robsarve |
Även Sony´s fungerar fint via Connect2 box. Samma gäller Dension´s hårddiskbaserade maskiner. |
|
Sansa dig Nu Robsarve, det är en E34 vi pratar om här... då passar ju inte connetcs2 boxen....tror jag man är fast på "Alpine spåret" alt. Backesljudbygg.se Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Robsarve |
LÄS först, svara sen! Verkar vara ordspråket för mig. Sorry (fast i e39-träsket) |
|
Hej ! Tack för svaren nu vet jag lite mer! Har ni kollat på( tradera.com)där finns växlare,slutsteg,radio orginal bmw i ett paket till salu Vilka bilar passar den till?? mvh Per-Erik |
|
|
länk till annonsen?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.