|
|
|
|---|---|
|
Funderar på något av dessa och har hört ljudfiler på beastpower. Dock hör jag ingen markant skillnad mellan de två? Någon som hört båda "live"? Synpunkter i övrigt? Nipply | |
|
har själv kelleners på min, mycket nöjd. Tyvär inget tips om vilket som är bättre. Hade' " Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st" Macc |
|
|
Skillnad: Tubistyle har inbyggt x-pipe. Man kan köpa x-pipe från supersprint. Bra köp vilka du än väljer & bra ljud. Här har du några länkar Länk Länk Länk |
|
|
Nipply: Var har du tänkt beställa ifrån? Jag går i samma tanke och med tanke på den låga dollarn så kanske det lönar sig att ta det där i från. /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
DejaVu: Vad menas med X-Pipe?? Mbri: Jag har tänkt beställa från bestpower.com 1.995 $ dvs ca 14.000:- Någon som har ett bättre alternativt billigare alternativ? Nipply |
|
|
Länk till x-pipe. Länk www.kelleners-sport.com/ K.sport stainless steel rear silencer four 76 mm Ø rear tubes , with authentic V8-Sound, performance increase approx. 4 kW (6 HP) € 1.430,- www.tubistyle.it/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.