|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har sökt på forumet utan att få upp något om denna typ av rostskyddsbehandling. Förefaller vara något snarlikt en dinitrolbehandling (fd Tuff kote dinol). En fullständig behandling av min compact skulle gå lös på 4000:- Någon med erfarenhet? MVH Jonas | |
|
Hej Jag fick tillbaka min bil från en sådan behandling för ca 2 veckor sedan och kan bara säga att de gjorde ett kanon jobb. Man fick ett protokoll med alla saker de hade gått igenom och man fick även en service bok. Det luktar inget från denna behandling och om 1 år så blir man kallad för en efterkontroll helt utan kostnad och ser de att det behöver bättras på någonstans så gör de det utan kostnad. Kan bara rekommendera detta. |
|
|
Hej och tack för svaret!! Trodde att min fråga skulle förbli obesvarad. Kul att du är nöjd!! Jag har inte lämnat in min bil ännu men det låter ju lovande, hur mycket kostade det att behandla din bil? Hur mycket kostar årsinspektionerna?? MVH Jonas |
|
| På min BMW Alpina B10 4.6 kostade 4500kr och sedan är den första årskontrollen fri. | |
| behandlingen är ej godkänd av BMW ej GARANTI | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.