|
|
|
|---|---|
|
Har köpt mig en cab nu och skulle l vilja tona rutorna lite... rökfärgade... men kruxet är hur tonar man caben?? vill ju inte att plastrutan ska bli ful... | |
| Skulle också vilja ha röktonade rutor på min cab, man får nog nöja sig med sidorutorna verkara vara svårt att tona bakrutan. | |
|
Pvt. WoX grattis till cabben... testa tona plastrutan s[ kan du ju s'ga te mig hur de gick sen hehe eller finns de n[n annan som gjort de eller st'ller upp som forsokskanin? LeeRoy |
|
|
Tack... jag är sååååå nöjd... denna bil kommer att bli DYR den dagen jag gör mig av med den... har ALDRIG varit nöjdare. och då har man nu hunnit med några bilar.. EX: en 3000GT Bmw M3GT bmw 328 Touring några 325:or samt en hög andra... men detta slår allt CAB ska det bara vara =) |
|
|
yepp yepp yepp ;-) håller med cab e underbart.. hehe brudmagnet ... e inne på min andra cab :-) LeeRoy |
|
| er utrolig snyggt med soting på cab, men jeg har enda ikke funnet ut av hvordan man soter bakruta.. | |
|
Cab ska man ha!! fan de e helt underbart ju! min nästa bil blir en 328 cab med automat! |
|
| Bakrutan går ju bra att byta ut, inte så billigt kanske men det går ju... | |
| ja det har man inte lust med... kostar ju ca 4000:- har jag hört | |
| Man kan ju passa på den gången någon klåpare skär sönder bakrutan. Plocka ut en tonad på försäkringen alltså. För det händer väl förr eller senare alla cab-ägare ? Min ska bytas pga detta... | |
|
Hej har nu provat olika alternativ och efter en del tester funnit en rätt så bra lösning på solfilms problemet på cab rutan.. det är en lite tjockste film utan klister som man fästar moterar med bara vanligt vatten.. sitter riktigt bra. även nu på vinter och sitter kvar när man fäller ner och upp cabben.. lite jobb får man lägga ner vid montering.. det är trångt och d-ävligt! den är rätt så mörk den jag har moterat.. bilder kan mailas vid intresse. Gud vad bra med knullfilm.. ! *ler* till alla som hatar solfilm! /Peter BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.