|
|
|
|---|---|
Apo |
någon som vet om det finns någon butik i stocholms trakten som säljer dessa släckare.. se länk.. Länk |
|
Dessa släckare ser läckra ut men enligt mitt tycke väldigt små, påminner om frugans hårspray ;-) Köp en riktig släckare som du kan fylla då den har använts. Vem hittar den släckare du avser om läget är kritiskt, då gäller det att det syns att det är en släckare och inte kan tas för en sprayburk. Vänligen Tommy NoFear |
|
| Helt av samma åsikt som Tommy. Köp en "riktig" släckare istället för nån sånhär stajlad modepryl, finns ju inte ens nån uppgift om typ och ev. godkännande. | |
Apo |
mjo, jag hade vel tänkt o ha det mest som styling grej.. men humm.. :) |
|
Själv är jag en av dem som anser att alla borde åka runt med en 3kg pulver släckare i bilen... *jag gör det* // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
BMW har, jag har orginal BMW i min :) |
Apo |
vad kostar orginal bmw släckare hos bmw? |
|
Brandsläckare som stylingpryl, herregud... Köp en ordentlig brandsläckare istället, t ex en sån här: Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Biltema har brandsläckare utan fames och krafs för vettiga pengar numer. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
som vanligt spårar vissa trådar helt ut. Jag tror han frågade om var man kan köpa just denna släckare . Det finns en annan aktuell tråd där ni kan diskutera era åsikter om vilken släkare bör man ha. Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Tur att det finns forumpoliser! :) Inte roligt med urspårade trådar! | |
|
w9816: visst du. funderar på att byta nick till "konstapeln". anledningen att jag invänder är det sällan numera går att hitta rätt info genom sökmotorn pga trådar spårar ut. Det blir en massa spam och trådar tappar meningen mot vad som står i subject raden. det är väl bättre att starta nytt tråd om man har åsikter i stället för att sabotera tråden för Apo. Så nu tycker jag att alla som har bidragit med spam i denna tråd (mig inklusive) ska ge sig ut på jakt efter väsenlig info åt Apo ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Buspelle |
BMWs originalsläckare är liten men helt ok i funktionen och kostar ca 600-700 inkl hållare för fastsättning framför förar- eller passagerarstol. Snyggt och funktionellt, men dyrt. |
| Fy f-n va dyrt...jag pyntade 250:- för en 2 kg hos Jula. BMW:s är bara på 1 kg, dvs du tömmer den på 3-4 sekunder... | |
| Den släckaren såg jag i Bilsport för 4-5 nummer sedan. Den var fotograferad på någon mässa eller nåt. Har för mig att där stod vem som sålde dem. | |
| Gör som jag. Ha en riktigt släckare i skuffen och en sån där i kupén. Jag vet inte om nån butik i stockholmstrakten. Men i falun så har PWR Motorsport dom på hyllan. | |
| Apo: tillverkaren heter i alla fall Vertriebs Bmbh. hittar du hemsidan så kanske har dem lista över återförsäljare... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.