|
|
|
|---|---|
|
Undrar om de e npgra andra reglage/funktioner/knappar som försvinner iom att man har TV/navi i mittpanelen? Eller flyttas dom nånstans, vart? Hur ligger de till med detta? Bemari Tästä ei tuu mitään... | |
|
Ingen som vet? Jag antar att ingen "funktion" faller bort, men vad ädras/flyttas då? |
|
|
Jag vet inte vad som tas bort, men en e38 jag tittade på hade trasig navi och då gick det inte att se tex. vilken kanal som var inställd på radion eftersom den använde samma display. Jag vet dock inte om alla e38 är så. Jag köpte inte bilen, /Astroboy |
|
| Ser man inte radiokanalen i rutan vid mätartavlorna ändå? Iaf en kort stund när man byter kanal t.ex.!? | |
|
Det som försvinner är hela MID:en, dvs byta kanal, volym, visning av info osv. Allt sådant sköter man via navidisplayen + rattar. Om navin pajar kan man bara byta kanal/volym via ratten (om man inte har en extra MID i mittarmstödet bak). Inga andra knappar än alla som har med stereon att göra försvinner. |
|
|
Tackar tackar! Bemari Tästä ei tuu mitään... |
|
|
Om jag var dig skulle jag fixa skärmen Ska man ha BMW så måsta man har Nav och TV Jag har utbytes skärmar till BMW 1995-1997 för barra 3000:- Tel 08 912885 Noah Brown NB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.