|
|
|
|---|---|
|
Jag hade tänk att köpa mig ett par M3-speglar men det finns så många att välja på så man vet ju inte vilka man ska välja och i vilken prisklass man ska lägga sig. Är det någon som vet detta? De ska vara svarta och elmanövrering på dem. Tack på förhand! /Danne | |
| En notis bara: Jag har hört talast om replika M3-speglar der speglglaset vibrerade i lite högre farter, men det gjelder inte alla kopior. | |
\\\M 325i ZENDER/// |
kan skilja sig säker i kvaliten morten..visa sitter fästen sitter sämre mm... |
|
Precis som Morten M säger så vibrerar spegelglaset på vissa kopior. Har själv varit ut för det. Mitt råd är köp beg. org. M3-speglar. Typ dessa... Länk. Va dock nog med att fästena finns till speglarna, annars är risken stor att speglarna inte är ärliga. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Fel länk av mig rätt skall vara...Länk. eller denna....Länk Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Envis länk den första (kan ju inte var jag som kladdar *ler*), tredje gången nu då...Länk Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| tack så mycket för svar. Jag ska åka och köpa de speglarna imorgon tror jag. Omlackering sedan är det bara att trampa på pedalen=)=)=) | |
| Har beställt mig ett par elmanövrerade carbon speglar med m3 look... ska bli spännande att se när dom kommer. Någon som har tips på hur man ska montera? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.