AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
699

M3 speglar skillnad?

No
88
No_Fear
Bmw 328i Coupé
Jag hade tänk att köpa mig ett par M3-speglar men det finns så många att välja på så man vet ju inte vilka man ska välja och i vilken prisklass man ska lägga sig. Är det någon som vet detta? De ska vara svarta och elmanövrering på dem.
Tack på förhand!
/Danne
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
En notis bara: Jag har hört talast om replika M3-speglar der speglglaset vibrerade i lite högre farter, men det gjelder inte alla kopior.
\\\M 325i ZENDER///
kan skilja sig säker i kvaliten morten..visa sitter fästen sitter sämre mm...
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Precis som Morten M säger så vibrerar spegelglaset på vissa kopior. Har själv varit ut för det. Mitt råd är köp beg. org. M3-speglar. Typ dessa... Länk.

Va dock nog med att fästena finns till speglarna, annars är risken stor att speglarna inte är ärliga.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy

Fel länk av mig rätt skall vara...Länk.
eller denna....Länk

Mvh Jimmy

Ji
2.380
Jimmyboy

Envis länk den första (kan ju inte var jag som kladdar *ler*), tredje gången nu då...Länk

Mvh Jimmy

No
88
No_Fear
Bmw 328i Coupé
tack så mycket för svar. Jag ska åka och köpa de speglarna imorgon tror jag. Omlackering sedan är det bara att trampa på pedalen=)=)=)
Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Har beställt mig ett par elmanövrerade carbon speglar med m3 look... ska bli spännande att se när dom kommer. Någon som har tips på hur man ska montera?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.