|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
wolv: 325 93-94 för 70-80? Närmare 50-60 skulle jag vilja säga. CanDa: Det är inte meningen att kritsera dig men ta hjälp av nån med stavning och utformning av annonsen, det ger ett seriösare intryck. Automat är bekvämt |
|
735 |
Ang fälgdiskussionen, lägger jag min röst på att det är en schnitzer-kopia från RH-fälg. Och tyvärr vad gäller priset skulle jag nog tippa kring 80´för bilen ifråga, kanske bågot mer med en del tålamod.. |
|
Funderar själv på en 328:a och har sett annonsen. Det som gör mig fundersam när jag bara tittar på bilderna är den röda inredningen. Gillar man den så är det säkert ett plus men tror att flera ogillar den färgen. Fast mest fundersam blev jag när jag såg märket på däcken. Vet inte riktigt vad det är för däck men misstänker att det är av det billigare slaget och jag skulle aldrig köpa/köra en bmw med tveksamma sulor. Och där får man direkt räkna med en utgift oavsett om däcken är nya och det vill man räkna av från priset vilket sänker priset med rätt många tusen på ett bräde. Kan naturligtvis vara bra sulor och det lär väl någon snart skriva mig på näsan om *L*. Tror dock inte att du får 100 för den. Tror att den kommer att hamna någonstans mellan 85-90 och då tror jag ändå att du blir tvungen att vänta lite längre fram på våren. Har haft kontakt med några säljare nu och det verkar vara köparens marknad vilket inte jag klagar på. |
|
| Varför köpa en bil som försöker se ut som en M3, när du kan få en M3 för samma pris? | |
|
T.P vad sk jaa kalla vingen då? eftersom det e massa M3 som har en så kan jag väl lika gärna säga det lr? men men jag e inte proffs på Bmw så.. Den har ribbor, lr vad man ska säga, det ser du väl? Asså ursäkta mig då om jag inte e så himla insatt i Bmw som du, har ägt den i 1 år nu kört med den i max 7 månader!! haft körkort i 1,2 år.. ja service boken e kollad av folk på Bmw verkastad å av intresserade köpare å den stämmer.. Zebula! jag e lika vilsen i däcken frågan som du, men kan säga lite av erfarenhet av dom under sommaren, att det e grym bra fäste i dom, dom släpper knappt när man trycker platan i botten från 0. enda gången typ e när man växlar från 1-2, hörs ett litet däck tjut =) men jag ska väl inte yttra mig för mycke, säkert nån som e proffs på detta å.. //CanDa |
|
|
CanDa: Jag sa inte det för att vara elak, men om det står en massa felaktigheter i en annons så är det nog många spekulanter som tänker sig för både en och två gånger, speciellt när bilen inte direkt är en av de billigare på marknaden. Fixa följande i annonsen: * Rätta stavfel * Skriv inte att det är M3-vinge (skriv bara vinge), M3-front (M-front är det), M3-kjolar (3-serie orginalkjolar är det på bilden), BMW-fälgar, M3-bakspoiler (vet inte vad det är för bakspoiler, men det är inte M3). För det är det inte, ser man det inte på bilderna så blir man bara besviken när man kommer och kollar på den. * Eyelook? Menar du ögonlock? * Skriv nya däck, nämn inte fabrikatet. Är de inte nya så skriv inget. * Kanonskick är ett ord. * Det ser ut som den har larm och sätesvärmare, skriv ut det. * Ta bort det där med 97:ans front. Antingen tror man som jag att den har blivit faceliftad, eller så kanske man tror att den har varit krockad och därför har fått ny front. Frontspoilern på en 95:a och 97:a ser likadan ut. Det var lite snabba kommentarer jag kom på som kanske kan underlätta din försäljning. Prova att lägga ut den på blocket.se också. Lycka till! |
|
|
Ang vingen så hade jag själv den på min M3 limo 98- Länk Tror faktiskt att det är ett org tillbehör men om jag inte minns helt tokigt så var den tillverkad av Zender.. Mvh Jimmy |
|
|
T.P okey, tack!! menar inte å vara arg lr så men e inte så himla kunnig mm.. har den på blocket, har en som ska kolla på den imorn så får se hur det blir, annars läger jag ut en ny på Blocket.se japp Ögonlock, men det e väl samma som eyelook, kanske låter bättre så.. Det e Bmw larm på den, carguard lr vad det står i sidorutan, kan kolla sen, okey! thx ska fixa om efter helgen så får vi se.. //CanDa |
|
|
Heter Eyelids om det skall vara korrekt översatt väl? Köp aldrig Ford Fiesta |
|
Aldric |
Jag är egentligen "anti" tonade rutor och eftermonterade plastbilar, men just den här bilen tycker jag var ganska snygg, och på det röda lädret var sån porr-varning på så det blir kul .. lycka till med försäljningen CanDa :) "Citius, alius, fortius" MvH Dennis |
|
Hehe tack Aldric, den har dragit till sig en hel del damer ska du veta, nehdå skoja bara =) Har 2 köpare på G nu i helgen så får se hur det går! skriver här sen... //CanDa |
|
|
Ok vad förvånad jag blev när jag såg att denna tråd var från i år..... Av vissa siffror att döma trodde jag ett tag att den var från 2002 eller så. /Rickard |
|
|
Har inte sett den skinn färgen innan sett mörk röd som ser proper ut.Men denna var riktigt porr röd kanske Roccos gamla bil jag tycker det e coolt hur som helst har haft en corvette med samma färg på skinnet och svart lack porrigt men läckert |
|
|
interessant läsning, hur gick försäljningen i helgen då??? hoppas det gick bra. |
|
|
Om denna bil går för 85 så tycker jag att din bil är värd mindre, men det är ju bara min åsikt. Länk Berätta annars hur det gick i helgen, eller hur det går med fsg överhuvudtaget. |
|
|
Håller med RN, diskussionen känns som hämtad från 2002. /Simon |
|
|
Fick du sålt bilen? Isf vad fick du? |
|
|
Så då var bilen såld=) sålde den för 2 veckor sen! sålde den för 92000:- //CanDa |
|
| CanDa : Kul att fick den såld! Så vad har du tänkt dig för bil nu då? | |
|
Hej! Har precis läst igenom samtliga inlägg om försäljningen. Jag tycker att du bör vara mycket nöjd med affären med tanke på vad du fick ut... /MVH Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.